Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Ullaredstråden volym 4

rosita333 skrev 2007-10-13 18:55:28 följande:
    köpte alfons åberg kläder för 2 år sedan där nere och det var allvarligt den kassaste kvalitén jag varit med om. Nopprade sig efter en tvätt och dög endast som lekkläder i skogen efter det;/ Men det var kanske jag som fick tag i ett par måndagsexemplar!
    jo jag tycker inte heller alfons brukar vara jättebra men jag tyckte dessa tröjor såg lite annorlunda ut än dom vanlig piké och så som dom brukar ha..
    Ska mest matcha en present jag ska ge bort åt en nyfödd... lite alfonstema.
    BF 080412
  • lugnåsbo

är det nån som startar en bildtråd annars kan jag göra det
    smidigt att ha allt på samma ställe!

BF 080412
  • lugnåsbo
    J E S S skrev 2007-10-15 20:25:39 följande:
    Du som startar tråden, kan inte du länka in den i denna tråd så man lätt hittar den.Så slipper (sånna lata som jag) leta förgäves
    självklart nu startar jag en och dom som vill kan ju lägga in bilder... här vet man ju som sagt inte vilka som har bilder och där kan man ju både länka till sitt galleri eller lägga in bilder direkt i tråden..
    BF 080412
  • lugnåsbo
    NoahLeah skrev 2007-10-16 13:14:45 följande:
    Någon här som hyrt stuga på campingen?Finns ju ett par att välja på, vilken är bäst ?
    jag har inte hyrt nån stuga eller så.. men om jag skulle välja tycker jag lägenheterna verkar bäst
    BF 080412
  • lugnåsbo
    Smultronhjärta skrev 2007-10-16 21:42:18 följande:
    Japp,det är bara att konstatera..Gekås är bäst på kvällen Vi var där från 17-20 idag och det var hur lugnt som helst - gott om plats att fynda julklappar
    men det är inte utplockat då eller?
    BF 080412
  • lugnåsbo
    kattengustav skrev 2007-10-20 08:57:21 följande:
    Det mesta som hon har till salu är nog köpt i Ullared ja. Ser så ut. Det finns ju sånna som gör så. Stackars dom som går på det.
    den diskussionen kommer ju många gånger och jag skulle lätt kunna betala mer även om jag visste att det var från gekås, ifall det är nåt jag verkligen vill ha!
    Jag bor ju så långt ifrån att jag inte bara kan svänga förbi.
    BF 080412
  • lugnåsbo
    frittepillan skrev 2007-10-20 10:26:50 följande:
    Prövar att fråga igen och hoppas på svar.Är det ngn som vet om det finns kastruller till barn i plåt/aluminium? och vad det kosta isåfall. kompis som vill att jag ska köpa när jag åker.
    ni som frågar igen kollar ni inte tråden efter ni frågat eller?
    är flera av er som fått svar
    frogleg t.ex. och svar om kastruller står två sidor bakåt.....

Om man frågar nåt i tråden får man väl hålla koll den närmsta tiden för att se om det dyker upp nåt svar.
    BF 080412
  • lugnåsbo
    frittepillan skrev 2007-10-20 10:47:02 följande:
    Men ursäkta så mycket!!! Jag kollade tillbaka från det att jag hade skrivit men måste ha missat svaret. Man kan faktiskt misssa..
    jo jag vet en del missar säkert och en del kollar inte... så dom som känner sig träffade kan ju ta åt sig och du kan ju strunta i min kommentar
    BF 080412
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4