-
Hoppas att du får det trevligtkalla skrev 2007-10-27 23:28:07 följande:jag ska till gekås för första gången i mitt liv, på måndag. grejen är att jag bor i edsbyn i hälsingland, så vi har bortåt 50-60 mil dit! vi åker med en bussresa med start kl. 22.30 på sönd.kväll och kommer fram vid 7 på månd.morron. låter drygt med en hel natt i en buss! sen shopping hela dagen till ca. 17.00 och sen lika långt hem förstås...jag har fått lite heta tips av mina 3 resekompisar som har varit där förr. det gäller att ha sopsäckar med sej att packa grejer i, har jag hört...
Jag bor i Hudiksvall, så det är en bit att åka... Men det är det värt!!
-
Det brukar jag också göra... Och så brukar jag "städa vagnen" efter ett tag, och plocka av alla galgar från kläderna mm. Då får man plats att handla meraMirris skrev 2007-10-29 08:41:54 följande:Det är helt vanliga kundvagnar, så det går så bra att ha barn i den så.Passa på o ta 2 korgar o ställ dom under vagnen, så kan du lägga saker i dom oxå
-
Jag ska också dit den 17 tror jag! Mina föräldrar ska dit då, så jag tror att jag och lilla tjejen ska följa medskånetös78 skrev 2007-10-29 16:23:20 följande:Jag ska också dit den 17:e..ska bli superkul! Var flera månader sen jag var där sist ju! :)
-
Gör som du själv känner! Vill du handla, så gör det!Sony skrev 2007-10-31 05:57:10 följande:Frågar er vad ni tror är bäst. Ska till Ullared i början av December. Då kommer jag vara i vecka 12. Är det för tidigt att köpa kläder och prylar till bebisen då?Hur skulle ni göra?
Vi hade handlat en del kläder, säng, vagn mm. Och skulle ta resten dom sista veckorna, men eftersom lilla Minna kom 5 veckor för tidigt, så hanns det inte med....
Är så glad att jag hade handlat en del före, när hon hade kommit så ville man ju inte springa i affärer heller
-
Just ja, igår var jag och hämtade Minnas åkpåse hos min syster som varit på gekås. Hade beställt den med fleece i för 199:-. Vilket fynd, ruskigt nöjd!!!!
-
Jag har också det gulaImLost skrev 2007-11-01 16:45:23 följande:köpte också samma fast i gult ;) ! Köpte tyvärr fel att bäddset såg jag då jag kom hem ..för det var till vaggan medans det andra var till spjälsängen :( . suuuur ! fanns även gardiner ( köpte jag också) i samma tyg !
Med gardiner och allt
-
Är det någon som vet om det är hål för selen i ull plädarna? Eller kan man göra det själv?
-
Puffar för min frågaBeiban skrev 2007-11-02 09:53:40 följande:Är det någon som vet om det är hål för selen i ull plädarna? Eller kan man göra det själv? -
Nån som vet om det finns blöjhinkar? typ sangenic..... (stavning?)
-
nä.. inte jag i alla fall :)
Pixxxy skrev 2007-11-06 10:09:12 följande:Det får man väl med i den där babyboxen man kan hämta gratis hos Babyproffset annars va? :) -
Det visste inte jag! Vilken otur....
-
Vi har också åkpåsen med fleece i, den kostade 199.... Super nöjd med den!!
-
Vi har en sån tomteklänning till Minna, syrran köpte den på gekås för 39,95.....Jessie 85 skrev 2007-11-15 18:40:06 följande:En fråga är det den här tomte kläningen som säljs på ullared och i såfall vad kostar den?preview.tradera.com/194/53442194_1.jpg
Har sett att dom ligger på det dubbla på tradera! -
Är det någon som har erfarenhet av hoppgungan (babyboom)??
Jag har skickat efter en sån med mina föräldrar (fick hem den igår)... Är den bra? verkar inte sitta fast så bra i listerna.. Fast kanske alla är lika? -
Någon som vet om det finns soda streamer? Och vad dom i så fall kostar??
-
Är det någon som vet vad desperate housewives boxarna kostar?? Om dom finns....
-
Puffar för min fråga......Beiban skrev 2007-11-26 14:12:33 följande:Är det någon som vet vad desperate housewives boxarna kostar?? Om dom finns.... -
Ok. Tack ändå!lin83 skrev 2007-11-28 18:51:52 följande:Jag såg att de fanns men tyvärr kommer jag inte ihåg va de kostade... -
Jag fick en av mina föräldrar (med ekfot) och den fungerar...Yezzica skrev 2007-12-02 19:56:52 följande:Hej var där i torsdags och köpte julstjärnor på fot. Det fanns 2st som stod uppe på en ställning, 1 svart och 1 ek med vit stjärna. Köpte 2 svarta fötter och stjärna, nu när jag skulle sätta upp dom och pynta så funka det inte, stjärnorna har magnet där nere som skall sätta sig på foten och hålla ihop stjärnan men det gick inte. Är det nån mer som köpt en sån här??? funka det för er??? Blev så besviken, ville ju få lite julstämmning men inte det. -
Jag har en lika som Lindizz tror jag... Ekfot, silver pinne och vit stjärna...
Såg nästan lika på åhléns för 199:-
Yezzica skrev 2007-12-02 21:20:04 följande:Så dina magneter fastnar på fotens pinne?? du har alltså en sån som jag svart och så längst upp är det silver på foten???