• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • M73
    Lindizz skrev 2007-10-18 20:53:03 följande:
    Jag har oxå kommit hem rätt så nydligen från ullared...sköönt de va idag...inte såå mkt folk när man kom o absolut ingen köö...bara vid kassorna men de gick ju fort o ta sej ur...o ma kom fram o kunde titta på kläder osv till barnen...gick inte när vi var uppe en lördag....
    ahhh typiskt... bara för vi inte kom iväg idag som det var tänkt. jag försökte ju trösta mig med att det nog var mkt folk *s* Är SÅ shoppingsugen!
  • Bowmore

Jag ska dit nästa fredag. Har 1 timmes resa dit.
    Längtar massor

• Fru Gustavsson

Jie! Nu äntligen ska vi (troligtvis) bege oss mot Ullared, gubben, sonen och jag! Jädrarns vad det ska handlas!!!!

Gummianka, du & jag
  • Sony

Tjoho!! Nu ska jag oxå till Ullared!Har inte varit där förr. Åker med buss. Något man bör tänka på? ska man ha med väska så man kan stoppa inköpen i?? Får åka Pendeltåg hem

Sen så undrar jag om man kan hitta lammskinnsfäll där.Någon som vet om dom har ullpläd där? Är så frusen och lägenheten är så kall

• Donna69
    Sony skrev 2007-10-19 06:56:28 följande:
    Tjoho!! Nu ska jag oxå till Ullared!Har inte varit där förr. Åker med buss. Något man bör tänka på? ska man ha med väska så man kan stoppa inköpen i?? Får åka Pendeltåg hemSen så undrar jag om man kan hitta lammskinnsfäll där.Någon som vet om dom har ullpläd där? Är så frusen och lägenheten är så kall
    finns o köpa väsk-påsar typ där...man får plats med ganska mycket i den samt att det är smidigare än att ha 4000000000 påsar *fniss*

önskar dig en härlig dag på gekås!!!
  • sandy85

frogleg: toasitsar till barn finns 2 modeller en med hög kant och en med en jätte låg nästan platt sitt del.. kostar 19:95 :P

• mandala

Var med på gekås igår. Bra mycket mindre folk än vad jag räknat med. Vi var framme sent, vid 14.30. Det var långt vi fick gå från bilen och in men väl inne var det absolut inga problem. Man kunde gå och kika på allt. Ingen kö till provrum så jag kunde prova bhar (tyvärr passar inte deras stl). Men verkligen en skön dag där.

Sen lite besviken för Bratzen var slut och jag kom hem utan att veta vad jag spenderat mina pengar på. Vet inte hur de försvann så fort. Men jag får gå igenom och kolla lite mer.

Får se om jag kan hinna fota lite i helgen och visa vad jag köpte.

• Guldhjärtat

Mandala
    Så brukar jag också känna när jag varit på Gekås, pengarna har flygit iväg men tycker inte att jag handlade något direkt speciellt. Många drabbas lite lätt av köp-hysteri där nere för man "ska" handla när man är där

I väntan på miraklet.
  • Bellevue

Jie: Mobilen till vagnen du köpte, har du nån susning om vad den kostade?
    Exakt samma kostar 159.- på Barnens Hus. Vill ha en sån. Den med stjärna nalle stjärna.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4