• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Mikah

velmajan Jag ville också ha dem men tyvärr var nästan allt som det stod On the peak på slut när jag var där för en vecka sedan utom till barn. Softshelljackor och fleecetröjor fanns. Men när jag tittade mig ilsket ( ) omkring så hade typ alla som shoppade sån ajackor på sig .

• velmajan

Mikah: aha.. så då får man kanske bita i det sura äpplet och köpa en på Tradera för 500 kr.... Man kan väl inte hopaps på att de får in fler... Förstår om de är populära!

Att inte välja är också att välja.
  • Mikah

JO någon här i tråden sa att hon frågade efter dem och hon var där för kankse 2 veckor sedan. Hon sa att dem skulle få in fler om några veckor men hur många veckor vet man inte.. Så jag hoppas du har tur om du ska dit. Jag är lite sugen på en runda till just för jackans skull . Men man vet ju inte när dem kommer in.

• MiniMie

en sån jacka har jag.. "on the peak"..Men en typ vindjacka. Den köpte jag för ett år sedan! Har dom fortf sånna inna så ska jag garanterat köpa en ny/till!! Tror jag betalade 100:- för den bara..

• Smultronhjärta

Oj,vad många som är sugna på en on the peak jacka..själv skulle jag a.l.d.r.i.g köpa en sådan. Kan å andra sidan bero på att det känns som om varenda människa som handlar på Ica när jag gör det har sådana jackor. Så är det när man bor nära on the peaks största återförsäljare

• MiniMie
    Smultronhjärta skrev 2007-10-22 14:23:27 följande:
    Oj,vad många som är sugna på en on the peak jacka..själv skulle jag a.l.d.r.i.g köpa en sådan. Kan å andra sidan bero på att det känns som om varenda människa som handlar på Ica när jag gör det har sådana jackor. Så är det när man bor nära on the peaks största återförsäljare
    hahah.. här hemma har jag sett två...nyligen, förutom min o sambons.. =) haha.. inte så vanliga hitåt allafall. (dalarna-borlänge)
  • Helen H 79

Hur ser de on the peak jackorna ut?  Någon som har bild på en?

~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4