• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Bowmore

Ska också dit på fredag.

Längtar!

• jonnysbrud

Imorn bär det av till gekås vi åker klockan 04:00 hemifrån. är det någon mer som ska dit imorn? vad tror ni är det mycket folk imorn? eller ska dom flesta åka på fredag?

• mysan87

lägger till tråden i mina favoriter, var nyligen på gekås bilder finns i galleriet.

beba2007: har vinteroverall i mitt galleri

• illern i mitt liv
    Ev blir de Gekås i helgen Skrattande Längtar sååååååååååååååååååååååååååå hahahaa
  • kattengustav

Jag har två olika overaller.

Beba2007 skrev 2007-10-24 18:08:40 följande:
    Någon som har foton på vinter overaller för babys från ullared?
  • saphy

Var där igår... Guuud va mycket bra och fint!!! Tack för tipset om Pippihuset! Köpte ett sånt och dockerna till! Och MASSOR av annat!! Läste i deras tidning ULLA att dom räknar med mycket folk hela tiden och hela veckan nästa vecka! Under nov mån säljer dom lika mycket leksaker som hela första halvåret!

• flisansma

jag ska åka imorgon bitti kl.04.00
    Va jag längtar!!

• kitara

En liten rapport från igår.

***BABYGYMMET: det mjuka billiga för 189 kr var slut men de hade fått in andra, nya som kostade 289 och 349 kr.
    Jag tolkade det som att de inte skulle få in de för 189 igen... :(
    Det vara bara Nallemotiv på de nya. Rosa, ljusblått och mörkblått.

***GOLVPUSSLET: Var också slut. :(

***ÅKPÅSE i fårskinn: Det fanns en jättefin åkpåse i fårskinn för _bara_ 649 kr!!! Liknande finns på t ex Babyland för 1596 kr!?!?! :-0

Väldigt dåligt med kläder 62-86. Det fanns endast ett par mjukisbyxor, och det var i strl 68. (som kassörskan råkade slå in två gånger, typiskt!)
    Blev några få bodys men pyjamasar blev det inga. De hade dubbelstorlekar och jag kan inte säga att jag jublade över mönstren... Köper nog såna här hemma för några tior mer.

Köpte annars fina sängkläder med lejon, giraffer m.m. på blå bakgrund för 90 kr (fanns även med beige bakgrund, då även gardiner). Tillhörande spjälskydd 99 kr.
    Sen fanns ett enfärgat svart spjälskydd som jag inte kunde låta bli, grymt snyggt! 109 för den.

Gosedjur, "Plattisar" från Teddykompaniet hade de för bara 49 kr. Kostar annars ca 149 kr! Så det blev en krokodil och en hund. Supermjuka och gosiga.

"Hårda" babygym, med bara själva ställningen och utan matta, hade de också. 70 kr och ett från Fischer Price för 139 kr.
    Och när det billiga mjuka inte fanns så funderade jag på ett sånt men bestämde mig att köpa IKEA´s mjuka för 299 kr istället när jag kommer hem.

Sån blev det lite blandat, mjuka babyklossar för 40 kr. Nappflaskestället för 14 kr och lite sånt krafs.

• Lainan

Vilka fina saker du köpt!
    Usch, hela 3 veckor tills vi ska dit

mysan87 skrev 2007-10-24 22:21:05 följande:
    lägger till tråden i mina favoriter, var nyligen på gekås bilder finns i galleriet.beba2007: har vinteroverall i mitt galleri
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4