• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • amg

Annars säljer Gekås jätte stora "väskor" (mycket större än ikeas blå) för typ 30:- eller vad de nu var.
    Får plats med ruskigt ruskigt mycket, köpt 2-3 sånna istället, de håller bättre än plastsäckar k + att du kan ju ha dem till massa annat sedan.

kalla skrev 2007-10-27 23:28:07 följande:
    jag ska till gekås för första gången i mitt liv, på måndag. grejen är att jag bor i edsbyn i hälsingland, så vi har bortåt 50-60 mil dit! vi åker med en bussresa med start kl. 22.30 på sönd.kväll och kommer fram vid 7 på månd.morron. låter drygt med en hel natt i en buss! sen shopping hela dagen till ca. 17.00 och sen lika långt hem förstås...jag har fått lite heta tips av mina 3 resekompisar som har varit där förr. det gäller att ha sopsäckar med sej att packa grejer i, har jag hört...
    ♥ Alva min Alva ♥
  • lugnåsbo
    amg skrev 2007-10-27 23:57:52 följande:
    Annars säljer Gekås jätte stora "väskor" (mycket större än ikeas blå) för typ 30:- eller vad de nu var.Får plats med ruskigt ruskigt mycket, köpt 2-3 sånna istället, de håller bättre än plastsäckar k + att du kan ju ha dem till massa annat sedan.
    dom var slut när jag var där i tisdags...

ett tips om man har soppåsar är att ha nåt band eller några klistermärken som utmärker dom för en del bussresor delar ju ut så alla har samma soppåsar sen, och det kan lätt bli kaotiskt även om det står namn på
    BF 080412
  • amg

Ahh ok, de fanns när jag var där fast det var ju nån vecka sedan.
    Men det är nog en vara de fyller på flera ggr om dagen, borde vara iaf tycker jag.

lugnåsbo skrev 2007-10-27 23:59:21 följande:
    dom var slut när jag var där i tisdags...ett tips om man har soppåsar är att ha nåt band eller några klistermärken som utmärker dom för en del bussresor delar ju ut så alla har samma soppåsar sen, och det kan lätt bli kaotiskt även om det står namn på
    ♥ Alva min Alva ♥
  • MiniMie

fanns inga sånna gula stora idag/igår heller..(fredag-lördag)

vi har precis kommit hem efter två långa o väldigt trevliga dagar på ullared.. Iiiiihhh.. alltid lika skoj. Men nu börjar man bli van ulla-shoppare så nu är man itne lika ivrig längre.

vi kom vid 11tiden på fredag.. de var en bra dag.. för vi tog paus några timmar under dagen o gick sista 1,5h i ett så gott som folktomt gekås!!
    Idag(lördag) var de ju värre.. men de gick väldigt bra trotts lön-helg tycker jag nog. vi kom dock lite senare.. (9-10) men hamnade precis där vid parken började o suckade o stönade en stund.. passa på o gå i andra affärer o turas om att köa... hux flux var de kö ända upp vid buss-parkeringen!!!!! då stog vi på tur att få komma in... så de var lugna puckar... Imån blir de spännande o packa upp allt. (som vanligt) Bilder kommer under veckan..

*Bästa fyndet... 3par jeans till mej själv... för 29.95/st..!!!
    en platt tv med inbyggd dvd till albins rum..19" för 2999:-

• MiniMie

fanns inga sånna gula stora idag/igår heller..(fredag-lördag)

vi har precis kommit hem efter två långa o väldigt trevliga dagar på ullared.. Iiiiihhh.. alltid lika skoj. Men nu börjar man bli van ulla-shoppare så nu är man itne lika ivrig längre.

vi kom vid 11tiden på fredag.. de var en bra dag.. för vi tog paus några timmar under dagen o gick sista 1,5h i ett så gott som folktomt gekås!!
    Idag(lördag) var de ju värre.. men de gick väldigt bra trotts lön-helg tycker jag nog. vi kom dock lite senare.. (9-10) men hamnade precis där vid parken började o suckade o stönade en stund.. passa på o gå i andra affärer o turas om att köa... hux flux var de kö ända upp vid buss-parkeringen!!!!! då stog vi på tur att få komma in... så de var lugna puckar... Imån blir de spännande o packa upp allt. (som vanligt) Bilder kommer under veckan..

*Bästa fyndet... 3par jeans till mej själv... för 29.95/st..!!!
    en platt tv med inbyggd dvd till albins rum..19" för 2999:-

• MiniMie

ojoj.. datorn hängde sej lite.. blidde visst två inlägg... *sorry*

• Beiban
    kalla skrev 2007-10-27 23:28:07 följande:
    jag ska till gekås för första gången i mitt liv, på måndag. grejen är att jag bor i edsbyn i hälsingland, så vi har bortåt 50-60 mil dit! vi åker med en bussresa med start kl. 22.30 på sönd.kväll och kommer fram vid 7 på månd.morron. låter drygt med en hel natt i en buss! sen shopping hela dagen till ca. 17.00 och sen lika långt hem förstås...jag har fått lite heta tips av mina 3 resekompisar som har varit där förr. det gäller att ha sopsäckar med sej att packa grejer i, har jag hört...
    Hoppas att du får det trevligt Jag bor i Hudiksvall, så det är en bit att åka... Men det är det värt!!
  • MysM

angående deras gula stora väskor, de fanns i torsdags på fm men när vi kom dit vid 11 så var dom slut, o fanns inga mera den dagen så dom går åt, bättre ta med sig säckar ifall om att..

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • februari 2008

Ni som har köpt mjuklift eller åkpåse på Gekås:

Fanns det fäste till som man kan fästa fast vid suffletten på vagnen?

Hade kollat på brio hemsidan, en mjuklift kostade 995 kr med fäste som man kan fästa fast vid suffletten, tänkte kolla vad det kostade på gekås och om den hade fäste till?

• MysM

Hej ja de ät fäste som man sätter runt ryggstödet . Vi har köpt en svart där med fleece i, o passar med 5 punktsele oxå, helt kanon. Pris 200 spänn, billigt o bra

februari 2008 skrev 2007-10-28 12:26:08 följande:
    Ni som har köpt mjuklift eller åkpåse på Gekås:Fanns det fäste till som man kan fästa fast vid suffletten på vagnen?Hade kollat på brio hemsidan, en mjuklift kostade 995 kr med fäste som man kan fästa fast vid suffletten, tänkte kolla vad det kostade på gekås och om den hade fäste till?
    Jag älskar William Oo 070415 oO
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4