Inlägg från: memelie |Visa alla inlägg
  • memelie

Ullaredstråden volym 4

Onyxia skrev 2007-10-11 15:33:08 följande:
    Hejsan! Har sett att ni pratat om att dem har Fisher price saker på Gekås. Har dem så stora saker som dem elektriska inomhus gungorna?www.fisher-price.com/fp.aspx&e=detai...Där har ni ett exempel på vad jag menar ungefär.
    nej den såg inte jag att dom hade tyvärr!!
    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • memelie
    NoahLeah skrev 2007-10-14 09:08:58 följande:
    Hejsan, jag var där i tordags, tog en bussresa från Linköping.Shoppade en hel del till bebben o lite annat smått o gott o det blir def en resa till innan BF men den gången blir det bilen *s*Det enda dåliga med Ullared är att det finns dåligt med sittplatser i butiken, skulle ju intevar fel med en bänk här o där.Fick fler ggr sitta på golvet pga värk *s*
    jag va där för ett år sen . då va jag Hööööööööög gravid!! tyckte de fans ganska så bra med bänkar att vila på !
  • memelie
    NoahLeah skrev 2007-10-14 09:26:47 följande:
    Kanske e de borttagna då?Jag såg bara två "fik" där man kunde sitta en kort stund, sen 2 stolar vid klädavdelning.Får kolla extar noggrannt nästa gång.
    va där igen för ca 2 v sen .. och de finns bänkar litte här och där runt om hela ullared !!

hehe tror det är till för alla utråkade män som tvingas med av envisa fruar Flört
  • memelie
    rullgardinsflikkan skrev 2007-10-15 09:56:29 följande:
    Är det nån speciell dag dom packar upp grejjer??
    dom fyller på varje dag!
  • memelie

någon som har ett Hum om hur det brukar vara på Måndagar på Geekås ??

• memelie

jag tror tyvärr inte att min sambo är villig att sätta upp såna tyvärr*suck*

Smultronhjärta skrev 2007-10-24 18:36:37 följande:
    Jag med!! Men tyvärr så har vi vävtapet i varenda rum i lägenheten Man kan ju sätta på dörrar men det tappar liksom sin effekt lite då...
  • memelie

någon som vet hur långt det är mellan ullared och falkenberg ??

• memelie

aaaaaaaaa inte längre ... GÖTT GÖTT !!

Smultronhjärta skrev 2007-10-25 11:23:10 följande:
    Runt tre mil
  • memelie

någon som kan svara på om kartongen med snövit o de 7 dvärgarna finns kvar på leksaksavdelningen!

• memelie

puffar för min fråga!!

memelie skrev 2007-10-26 12:07:26 följande:
    någon som kan svara på om kartongen med snövit o de 7 dvärgarna finns kvar på leksaksavdelningen!
  • memelie
    är det ingen som har svar på min fråga !!! inlägg 2799 !!!!!!!
  • memelie

hur många skulle ner i morgon ??  vi stannar till vid 13-14 tiden i morgon på vägen till falkenberg!!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4