-
Fixar det!memelie skrev 2007-10-01 08:45:24 följande:kan du titta om det finns barn spisar från MIKI ! det vore snällt ! -
pyretpå väg skrev 2007-10-01 09:00:09 följande:
kan du titta om det fanns mörkblåa åkpåsar?ska dit i morgon..Inga problem - ska själv ha en svart så.. -
Smink är faktiskt ganska billigt beroende på vilket märke man är ute efter, jag ska köpa mascara (maybelline volume xpress) idag vilket är det enda sminket jag köper där.. Fast ibland finns det riktigt bra grejer där - precis som resten av Gekåsmemelie skrev 2007-10-01 10:55:30 följande:någon som kan svara på hur pass mycket billigare smink är !!! det är något jag aldrig handlat när jag varit nere men nu tänkte jag passa på !!! om det är billigt vill säga ;)2 dagar kvar..... åker onsdag morgon 04,20 !!!!
-
Kollar detia31 skrev 2007-10-01 11:10:33 följande:Smultronhjärta: kan du snälla kolla en sak till mig är du jättesnäll på leksaksavdelningen finns det en disney cars blå helikopter kan du kolla va den kosta?? förstod du nåt eller? annars kan jag länka en bild på den jättetacksammin son tjatar om denär det någon som vet om det finns smörgåsgrill där ochhur mycket dom kostar?
-
Jag vill ha för mig att den kostar 65-70kr..firepuzz skrev 2007-10-01 13:14:53 följande:vad kostyar mascaran? -
Ok, sonen är 7 månader och har varit på Gekås jättemånga ggr, kanske en 15 ggr fast vi åker ju bara för ett par timmar så.. Igår tyckte han att det var superkul att sitta i vagnen och plocka med alla prylar
-
Saker jag skulle kolla..
Micki spis 199:-
Hittade ingen blå helikopter från cars MEN hur mycket saker som helst från just Cars - måste vara enormt populärt..
Mjukt babygym 189:-
Resesäng 289:-
Billigaste micron 399:-
Flera hyllor med julsaker fanns - oxå julbelysning
Mina pärlor bland fynden var vitsvarta parcale påslakansset och ett skitsnyggt fleccefodrat regnställ till sonen..bland annat
-
Jag ska precis börja fota grejer som ska säljas på Tradera- måste bli av med gammalt för att få plats med nytt ju.. Eventuellt så slänger jag upp lite Gekåsfynd under dagen9Kärleken6 skrev 2007-10-02 08:33:29 följande:Smultron: Nu drar du verkligen i min GeKås tarm Hahahahah . Några bilder du vill dela med dig av???
Men för att tjata så kostade superfina parcale påslakan 149:- och just det, köpte julklappar oxå bla prison break säsong 1 för 169:-.
MEN jag känner att begäret inte är stillat så vi åker nog en sväng till på torsdagkväll
-
Tomtekläderna som vi köpte kostade 29,95 - vill ha för mig att det var någon som undrade det...Det fanns även tomteklänningar & pepparkakskläder
-
Jag är inte säker på ifall det fanns mindre än 68, sonen är nämligen 68/74 men den såg så himla liten ut- och 80/86 såg bamse ut men får väl hoppas att den krymper lite i tvätten..Tösen24 skrev 2007-10-02 10:15:30 följande:Smultronhjärta Vet du vad minsta storleken på tomtedress var?
Men det är mkt möjligt att det fanns mindre storl än så..