Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Ullaredstråden volym 4

3småttingar skrev 2007-11-15 10:33:09 följande:
    Nee det menar jag också, vissa saker är inte billigare än i andra affärer
    nää.. men överlag.. Om du köper 100 OLIKA saker på ullared.. så kanske de är TVÅ som kostar lika som hemma.

För OM dom/vi i tråden skulle säga.. att de kostar lika..den sak du frågar om, skulle du då ställa in din resa o skita i att åka..?!?!
  • MiniMie

OM man åker dit.. o saker kostar lika som hemma.. o man ändå är där.. så kan man väl egentligen lika väl köpa de där allafall..?? Ja, INTE rengöringsmedel o sånt tjäffs, de gör inte jag heller.. =)

men julklappar o leksaker.. för de är väl de som dom flesta frågar om just nu =)

• MiniMie

Lika allt "är detta en bra dag??för då ska jag dit"... om vi börjar svara "NEJ vilken skit dag"... tror ni då någon skulle ställa in sin resa..?!?!?!

• MiniMie
    Jiie skrev 2007-11-15 10:43:44 följande:
    haha ja, så blir det mer plats till oss där
    HAHAHHA
  • MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 10:56:28 följande:
    Snälla du, jag har 20 min till gekås och 20 min till Onoff. Om det är billigare på Gekås än Onoff då åker jag gärna dit.Ursäkta mig då att jag frågade!
    dom flästa här har nog mer än 20 min... Och inget inlägg var riktat MOT dej.. som dom flästa här allafall verkade förstå.. *TACK FÖR DE*
    Och av de som jag allafall kan läsa så verkade detta inlägg jag skrev tidigare allafall vara uppskattat.. fler som tröttnat på att tråden går ut på.. "vad kostar den här saken o är min dag bra dag att åka dit på"...

TAACK FÖR MEJ
  • MiniMie
    klara07 skrev 2007-11-15 11:05:07 följande:
    Frågar igen - Ni som har lite mer erfarenhet av leksakspriser - är det MYCKET billigare där?
    jag tycker att ficher price (iom att de är "märkes" saker)leksakerna är väldigt bra med billigt där.. vad är mycke egentligen?!? Men de är lönsamt mycke billigare.. om man ska utrycka de så...något som är värt att köpa om man ska dit...

Men, annars är väl leksaker ilag rellativft billigt..där, men som någon annan sa nyss.. dollar är oxå billiga..?!?
  • MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 11:09:19 följande:
    Det verkade som allt startade pga av den frågan så tro fan man tar åt sig. Lägg till i TS då vilka dagar som är bättre att åka på så folk som undrar vet så slipper ni upprepa er. Själv så bryr jag mig inte som sagt.  Men däremot så trodde jag att man kan fråga vad vissa saker kostar? Eller vad ska tråden gå ut på annars? Att visa sina inköp men ej skriva priser ?
    MEN HERRE GUD VILKEN JÄVLA ANTI MÄNNISKA...!!!! fråga va fan du vill.. orka tjöta med någon som bara sätter sej på tvären..
  • MiniMie
    Jiie skrev 2007-11-15 11:15:53 följande:
    Ja det finns, jag kollade lite snabbt på det sist men jag är inte så himla haj på det... Det fanns såna där set, o saxar o lite sånt... allt jag minns
    de fanns även sånna scrapbocking sätt som är som pärmar, så sätter man lösa blad i plastfickor.. när vi var där för tre-fyra veckor sedan. mindre modeller... sen sånna "buntar" med start set.. massa olika pappaer i olika färger o utförenaden.. kollad inga priser!
  • MiniMie
    Soulfly skrev 2007-11-15 11:24:11 följande:
    oh va bra då ska ja inhandla lite sådant när ja åker dit!!!!! tack för svaren tjejer!
    varsågod..=)=)
  • MiniMie

om någon gillar sällskapsspel så är de allafall VÄRT att köpa... kostar mellan 50-175kr billigare i ullared..!! ;)

• MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 21:09:41 följande:
    Okej? Vaknat på fel sida? Svara bara istället på vad du tycker att tråden ska gå ut på? Skitsamma förresten, du verkar ju ändå så inte ha något vettigt att skriva.
    Den ENDA som gnällt på någonting av allt jag har skrivit i den här tråden någonsin.. är DU.. så antagligen är de inte så jävla tokigt endå!!

klart som fan man kan fråga..om ditt o datt.. men de mesta alla frågar priser om STÅR redan i ts..och får man inget svar så kanske inge vet eller ahr lust och svara så varför forts tjata?!?
  • MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 21:41:12 följande:
    Tar det i GB, tråden ska inte behöva lida.
    kanske du skulle tänkt på innan du hoppas de på en diskusion om något som jag fritt utryckte mej om vad jag tyckte i en fri tråd som man får tycka vad fan som helltst i...!!!!

jag ändrar inte åsikt hur du än gnäller o gnölar.. jag köper inte shampoo i ullared, åker inte dit för att göra de.. o ALLT är billigt i ullared.. så är de bara.. men vissa saker kostar lika. De behöver inte tjatas ut varenda grej om pris o värt o hit o dit. klart man frågar om en vis typ av sak finns.. men fyrtioelva ggr kanske är lite väl.

Och åk dit vilken jävla dag som hellst.. ibland är de älskligt mycke folk o har man tur ekar de. och?!?! Bara du inte åker på en söndag.. då är de nämligen STÄNGT!!
  • MiniMie
    villasibylla skrev 2007-11-15 19:07:37 följande:
    HejVet ni om det finns sånna *bebis sitters* på kundvagnarna??eller om man kan ha bilstolarna till bebis?
    Tyvärr har jag heller aldrig sett några sånna på vagnarna där nere..
  • MiniMie

HERRE GUD.. LÄS ALLA INLÄGG INNAN NI KOMMENTERAR.....!!!! jag kommenterade FRITT i TRÅDEN... OM något JAG tyckte o de var fler som hängede på.
    MEN NÅGON la sej i o tyckte att DENNA hade bara 20 min till ullared o kunde åka dit för schampoo om de var så.. o de skiter väl jag i...!!!!

fråga vad fan ni vill.. i dont care.. men ONÖDIGT o fråga de som finns i ts.. o svarar ingen kanske de finns en anledning.. var lixom de som var poängen.. men... fattar man inte o orkar man inte läsa mer än 10senaste inläggen på tjata på.. kanske finns en anledning att man itne svarar på eran fråga för INGEN vet.. eller??

från början verkade den här tråden vara för att diskutera med ullared.. nu är de bara ett jävla register med innehåll o priser.. skoj tråd... njaaa.. de vette 17.... OVER AND UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 10:56:28 följande:
    Snälla du, jag har 20 min till gekås och 20 min till Onoff. Om det är billigare på Gekås än Onoff då åker jag gärna dit.Ursäkta mig då att jag frågade!
    inte långt ifrån... men vilket jävla trögo.. säger själv " nu slutar vi skriva i tråden".. men sen skriver du allafall..?!? skulle inte du sluta..?!?! Nej.. en gång till.. bara en gång... herre gud..
    Åk o köp ditt SINGSTAR NU...!!!

sorry tråden.. men synd att man itne kan DISKUTERA om ullared utan att någon ska tro massa.. hum.. fl.. nej tacka vet jag Flashback... de är äkta de! Där får man vara den män är.. UTAN att råka störa någon som vill ta plats...

Men de var en bra tråd.. till en början.. Ha de bäst på ullared... o shoppa rejält.. de ska jag ;)
  • MiniMie
    Stumpan82 skrev 2007-11-18 14:41:15 följande:
    ok, någon som vet om man kan ringa ullared och be att dom skickar en och man betalar mot postförskott....???
    de kunde man förr... nu har jag ingen aning...men för typ 12 år sedan.. då min mamma gjorde de sista ggn. =)
  • MiniMie
    GuldFamiljen skrev 2007-11-18 15:02:50 följande:
    Ingen som vet ang. Lcd:tvn???
    vi har köpt en lcd tv.. med inbyggd dvd. 19" för 2999:- när vi var nere för tre-fyra veckor sedan. exakt lika finns på jula.. för 3999:-
    Några större är jag osäker på.. var mest intresserad av dom med dvd.. till lillkillen att ha på sitt rum o titta på film med.

Men, lite större fanns de allafall men inga jätte big:a =)
  • MiniMie
    GuldFamiljen skrev 2007-11-18 15:28:08 följande:
    MiniMie: ok,tack för svaret! ja det är det vi oxå är ute efter, en till lilltjejens rum. 26tum vore perfekt men 19tum med dvdv är ju super praktiskt oxå.var det någe speciellt märke på den ni köpte??
    Denver.. dom hade inga "märkes" tv bättre än så.. man de duger åt oss..eller honom..=)
  • MiniMie
    Soulfly skrev 2007-11-19 20:13:17 följande:
    Nån som vet om de finns barnvagnslås på gekås? helst sådana med larm på... och i så fall vart?
    barnvagnslås fanns när vi var där... dock vet jag inte om de finns med larm... kollade inte allt för noga. Vet inte riktit priset heller..men, de fanns på nedrevåningen,vid cykelprylarna...och uppe vid barnvagnarna.
  • MiniMie

nu sist vi var ner blev svärmor av med sin vagn.. mindre skoj. som tur var hade hon inte handlat så mycke än.. några byxor och tröjor "bara" så hon fick springa runt o försöka hitta "nya".. ändock hade hon ställt vagnen på en vagnsparkering.. men de kan ju vara någon som köpt en sak liknande o bara tar vagnen o går utan att titta så noga. eller så fionns de ju personal oxå som tömmer vagnar som står parkerade lite här o var på fel ställe som jag fattat de...kortare stunder ställer vi ifrån oss vagnen.. men, har oxå blivit av med ett skärp eller en vas eller liknande som någon säkert gillat jätte mycke o bara måste norpa ur kundvagnen iställe för o hämta eget... folk är galna.. =)=)

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4