Ullaredstråden volym 4
För OM dom/vi i tråden skulle säga.. att de kostar lika..den sak du frågar om, skulle du då ställa in din resa o skita i att åka..?!?!
OM man åker dit.. o saker kostar lika som hemma.. o man ändå är där.. så kan man väl egentligen lika väl köpa de där allafall..?? Ja, INTE rengöringsmedel o sånt tjäffs, de gör inte jag heller.. =)
men julklappar o leksaker.. för de är väl de som dom flesta frågar om just nu =)
Lika allt "är detta en bra dag??för då ska jag dit"... om vi börjar svara "NEJ vilken skit dag"... tror ni då någon skulle ställa in sin resa..?!?!?!
om någon gillar sällskapsspel så är de allafall VÄRT att köpa... kostar mellan 50-175kr billigare i ullared..!! ;)
HERRE GUD.. LÄS ALLA INLÄGG INNAN NI KOMMENTERAR.....!!!! jag kommenterade FRITT i TRÅDEN... OM något JAG tyckte o de var fler som hängede på.
MEN NÅGON la sej i o tyckte att DENNA hade bara 20 min till ullared o kunde åka dit för schampoo om de var så.. o de skiter väl jag i...!!!!
fråga vad fan ni vill.. i dont care.. men ONÖDIGT o fråga de som finns i ts.. o svarar ingen kanske de finns en anledning.. var lixom de som var poängen.. men... fattar man inte o orkar man inte läsa mer än 10senaste inläggen på tjata på.. kanske finns en anledning att man itne svarar på eran fråga för INGEN vet.. eller??
från början verkade den här tråden vara för att diskutera med ullared.. nu är de bara ett jävla register med innehåll o priser.. skoj tråd... njaaa.. de vette 17.... OVER AND UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu sist vi var ner blev svärmor av med sin vagn.. mindre skoj. som tur var hade hon inte handlat så mycke än.. några byxor och tröjor "bara" så hon fick springa runt o försöka hitta "nya".. ändock hade hon ställt vagnen på en vagnsparkering.. men de kan ju vara någon som köpt en sak liknande o bara tar vagnen o går utan att titta så noga. eller så fionns de ju personal oxå som tömmer vagnar som står parkerade lite här o var på fel ställe som jag fattat de...kortare stunder ställer vi ifrån oss vagnen.. men, har oxå blivit av med ett skärp eller en vas eller liknande som någon säkert gillat jätte mycke o bara måste norpa ur kundvagnen iställe för o hämta eget... folk är galna.. =)=)