Inlägg från: Constelacion |Visa alla inlägg
  • Constelacion

Ullaredstråden volym 4

Sony skrev 2007-11-06 18:56:57 följande:
    Fårskinn eller fårskinnåkpåse??Vad ska man välja och varför? För och nackdelar? Sugen på att köpa båda men vad ska jag ha två till?? Därför undrar jag vilken som är bäst för en juni bebis
    jag planerar att köpa fårskinn. för den kan man ha på så många andra ställen med.. inte bara i  vagnen..
    Bf 19/1 2008 - Längtar efter Skrutten
  • Constelacion
    mmonika77 skrev 2007-11-06 19:43:53 följande:
    Precis hemkommen från Ullared 6000 kr fattigare men fy fan vad de lurar folk.Kalle Kunskap skolstart står det 39,95 i butik jag har betalt 49,95 kr.Leklera 14,95 i butik och jag betalde 19,95Natusan bad 23,95 och jag betalde 32,95Flaskställ 12,95 i butik jag betalde 13,95Adventsljusstake Inside i ek 199 kr i butik jag betalde 249 kr. Köpte tyvärr 2 stycken.Badtermometer 12,95 i butik 14,95 vad jag betalde. Det står ett pris på lappen vid varan som man dubbelkollar 15 gånger liksom för att det är så billigt. Nu när jag kom hem och kollar på kvittona för att gå igenom det jag köpt och skrivit upp priser på så har jag alltså blivit lurad på 126 kr. Tänk vad de lurar varje kund på. Likaså affärerna bredvid. I presentbutiken köpte jag en kanna där det står 89 kr fick i kassan betala 92kr men fick pengarna tillbaka när jag sa till. I restaurangen står det att i maten ingår dricka men ändå skulle de ha betalt för drickan 149 kr, fick 9 kronor tillbaka... alltså håll ögonen öppna och kolla era kvitton noga!! Gissa om jag är arg. ROSENRASANDE. Har skrivit till dem och kräver ersättning annars får de med Konsumentverket att göra. Jag har kvittona kvar och jag har varorna kvar. Hade jag bott närmare hade jag åkt och lämnat tillbaka alltihopa.
    Ojj då bäst att hålla ögonen öppna då! ska dit i helgen...
  • Constelacion
    Eskobar77 skrev 2007-11-06 19:48:31 följande:
    Det är samma som säljs i vissa babybutiker. En kompis till mig gav 500 :- för den i "vanlig" butik, hon blev så där glad när hon såg den för strax över 100-lappen på gekås... Jag har köpt en!!
    Var det "meda" den hette? typ liknande meddela lr vad märket heter?
  • Constelacion

Bara 1 arbetsdag kvar! På fredag morgon åker jag och kompisen till Ullared! (med hennes mor och arbetskamrater) 8 pers ä vi som bokat stuga osv. supermysigt! så kul med en riktig shoppinghelg!

• Constelacion
    Skog skrev 2007-11-08 15:46:35 följande:
    ngn mer som ska te gekås på lördag?
    ska vara där hela helgen! lr ja bokat stuga som vi har från fredag till söndag .ska nog in en sväng på fredag eftermiddag och sen även på lördag såklart värsta nice!
  • Constelacion

så nu ska man väl snart ta å knyta sig så man hinner sova lite inatt.. om man kan det när man ska iväg imorrn.. kanske skriva shoppinglistan en gång till? ahh vi får väl se vad man har tid med imorrn bitti!

• Constelacion

Så vid 8 så drar vi härifrån

nu ska amn duscha så kanske man hinner till jobbet innan och skriva upp sig för lönesamtal med chefen nösta vecka!

• Constelacion

SÅ då har man kommit ehm efter en helg i ullared 
    va inen en sväng i fredags och sen igår... kom dit 7.30 på lördagen. ingen kö alls. hitta massa grejer till skrutten och min sambo. (dock bara 2 tröjor till mig, prioriterade inte sker till mig själv direkt!)

• Constelacion

Litet tips. (funka för oss..) ställde vagnen på ett ställe, tog en korg och gick och hämta saker sen lämna dem i vagnen igen. funka superbra.. inget togs från våra vagnar i alla fall. den stod på ett å samma ställe hela tiden då vi var där.

• Constelacion
    firepuzz skrev 2007-11-13 20:34:07 följande:
    när är bäst att åka den 6/12 eller den 11/12 vad tror ni??
    11/12 skulle jag välja.. vill inte åka för nära en löning!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4