Inlägg från: Constelacion |Visa alla inlägg
  • Constelacion

Ullaredstråden volym 4

loveliva skrev 2007-11-16 14:17:17 följande:
    Ahhhh! Ett ljus gick upp för mig!Då kanske det finns symaskin trots allt HOPPAS!
    det fanns symaskin när jag va där förra helgen, dock bara en som jag såg och den kostade 999kr lr ngt dylikt. inte direkt billigare... finns ju som sagt vad på postorder i så fall med.. för samma pris...
    Bf 19/1 2008 - Längtar efter Skrutten
  • Constelacion
    Soulfly skrev 2007-11-22 22:12:36 följande:
    vet nån om de har sådana hära snuttefiltar i ullared? med disney´?www.tradera.com/SOTASTE_SNUTTEFILT_MED_NALLE_...
    fanns när jag va där, minns inte va de kostade.. (va där 9:e november)
  • Constelacion
    Tjej 83 skrev 2007-11-23 22:24:51 följande:
    finns det fårskinn? sån som man har i pulkan till småbarn??kostar?
    kostade 229kr när jag var där den 9;e november.. (tyckte dock inte att de var ngt att ha, men smaken ä ju som baken )
  • Constelacion
    Loovi skrev 2007-11-24 14:36:45 följande:
    NÄr jag googlat så går babybooms skötbäddar på 299 kr!
    vet du ngn sida som har babyboom märket på babyprylar? har bara sett dem i ullared.
  • Constelacion
    Loovi skrev 2007-11-24 14:54:11 följande:
    Nej det vet jag inte. Men sök på babyboom på google :D
    okej tack
  • Constelacion
    Mollymajs skrev 2007-11-24 15:15:34 följande:
    Måste hör om nån vet ang snuttefiltar som är vita med bruna eller svarta hjärtan på om de är från Ullared och va de kostar och ifall de fortfarande finns. Kollade när vi va där men hittade ingen. Svägerskan ska dit på tisdag så tänkte skicka bud i sånt fall.
    låg på babyklädsavdelningen, vid "startpaketen" när jag va där den 9;e november. kostade 29 eller 29,5 lr ngt sånt.
  • Constelacion
    Mollymajs skrev 2007-11-24 15:37:23 följande:
    Tusen tack. Då sk aja be henne kolla. De väntar själva en bebis så de kommer nog o kolla där ändå Vi har en 1½ åring här som är tokig i ulla snuttarna. Inge duger utom dom och de blir ju så äckliga fort så lika bra o ha ett lager De med hjärtan är ju desutom fina med.
    Jo jag tycker de ä jätte fina. om du menar de med bruna hjärtan på. sen finns det ju snuttefiltar vid babyrpylarna med, som ä röd med vita hjärtan på eller svart med vita hjärtan på (endast konturer) som ä j ätte mjuka och goa. de kostar 19,9 om jag inte minns helt fel. köpte både en sån och en med bruna hjärtan på. älskar filtar så det har jag köpt en hel del... och mer vill jag köpa hihi
  • Constelacion
    kossan maja skrev 2007-11-26 09:50:17 följande:
    läste på deras hemsida att de köpt in nya vagnar. de ska vara bättre där fram, så man inte gör sig illa när man blir påkörd hela tiden. själv ställer jag vagnen o går o plockar. Vissa kör runt på sin vagn som om den innehåller flera miljoner. Speciellt gubbarna, de följer sina gummor hack i häl. Men nu ska jag inte klaga mer.... tycker det ska bli såå kul att åka dit!!
    hehe jag lät min vagn stå när jag va där nere, sen gick jag med en korg och plockade och gick och tämde i vagnen. blev inte av med ngt. men som sagt vad vissa msåte bar aha med sig vagnen överallt! haha!
  • Constelacion
    kattengustav skrev 2007-11-26 09:55:15 följande:
    Men jag kan säga att ni som inte blivit av med nått har haft tur. Själv brukar jag bara ställa vagnen om jag snabbt ska hämta nått i en gång som är väldigt trång annars ställer jag aldrig ifrån mig vagnen. Man vet inte hur folk gör om dom tänker "men den var ju fin den tar jag" och så kanske det inte finns så många fler utav den saken som man har valt.
    ahh elelr så handlar jag bara prylar som ingen ä intresserad av haha för mig har det gått rba att göra så. dock har jag kollat ganska bra om sakern aä kvar varje gång, om det är ngt speceillt som jag lagt i
  • Constelacion
    kossan maja skrev 2007-11-26 09:59:59 följande:
    jag har aldrig blivit av med ngt... MEN sist när vi var där.Kom hem med en såskanna, fula gardiner. Min sambo bara slängde upp allt o ja bara slängde ner allt i påsarna. Ska kolla ordentligt nästa gång. Man vet ju aldrig annars vad man får med sig hem...
    jo precis det är ju inte så kul när folk slängt ner i ens vagn... man får ha lite koll som sagt vad, jag har så bra minne så har väldans koll när jag väl packar upp på bandet.. (och så har jag ständigt lite koll i vagnen var gång jag går dit med saker igen..)
  • Constelacion

Hoppas du får trevligt idag, träns massa med kärringarna hehe Och handla massor!

Loovi skrev 2007-11-26 23:49:50 följande:
    woohooo imorgon åker jag till ullared! =) tror ni det blir kalasmycket folk?
  • Constelacion

haha ibland blir man bara så förbannad ja! haha.. hon kunde nog gött ha´t om hon va sådan mot ALLA andra!

Itis skrev 2007-11-27 22:31:45 följande:
    När jag var där körde jag på en tant MED FLIT! Kärringen stannade upp alla, knuffade på min vagn hela tiden, knuffade på mig, körde på mig, gav en elaka blickar och skällde på personalen...då jävlar! *skrattar*.Hur är det med folk runt april? Är det mycket?
  • Constelacion

Vad tråkigt

för mig gick dte jätte bra, blev inte av med ngt där ifrån min vagn. har aldrig blivit det heller.. ännu...

Pillemajsan skrev 2007-12-03 15:46:58 följande:
    usch vad irreterad jag är på Ullared, var där i Onsdags det var en massa folk men det e bara det att när jag kommer hem såå är en massa saker borta och det stod inte med på kvittot heller men det e ju såå typiskt ullared att folk går och plockar ur andras kundvagnar för att dom är för lata..usch..
  • Constelacion

nää verkligen inte!
    Hoppas det går bättre nästa gång du ska dit.

Pillemajsan skrev 2007-12-03 16:37:37 följande:
    nää jag hade heller aldrig blivit det förut men blir nog så när det e mycket folk där finns skäert alltid nån som får den iden men man blir ju inte glad när man kommer hem och ser att hälften e borta
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4