• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Puss och Kram

Babygym och bärsele, såg bara dem i deras egna märke babyboom. kostade 129 resp (189 för babysittern).

Vi köpte båda och använde babysittern jättemmycket, selen blev mest liggande men inte för att jag tyckte den var dålig utan för att det inte var vår grej helt enkelt, Sonen hade inte sådant behov helt enkelt utan satt hellre i vagn på golv etc.

Har sett att det är jäkligt snygg färg på babysittern i år svart och röd, den ser nästan exakt ut som en på barnens hus som där kostade 395kr...

• Puss och Kram

Shit jag läste babysitter och du frågar om babygym, ja vad säger man, trött småbarnsförälder...

Men, jag såg babygym där sist, har ingen aning om märke eller pris. Nåt med nalle phu tror jag... men jag gillar inte dessa mjuka babygym med båge som de har, inget barn i vår föräldragrupp nådde upp till sakerna i dem så vi köpte en skitfult i hårdplast på leklust som blev en given favorit...

Men smaken är som baken

• This is me

Skönt att man har något att skylla på Hade ett mjukt till sonen men tror inte alla delar finns kvar, som vanligt!!

• Puss och Kram

Hittade pris i en anna länk, ca 200kr för ett babygym...

• This is me

Okey ska kolla igenom allt innan jag åker så jag vet vad jag måste ha och vad jag kan impulsehandla...

• Puss och Kram

Är så avis på alla som ska åka dit inom kort, Igentligen är det ett sjukt beteende att längta till ett ställa som gör en vansinnig och helt slutkörd pga allt folk och som dessutom tar alla ens pengar... Men ändå vill jag dit...

• Lillasysters
     Godmorgon!!!
    Jag ska åka till ullared i början av okt.Kommer säkert vara rena kaoset när man är där.

Hade tänkt att inhandla julklappar,finns det någon som har något/några tips på vad man kan köpa till barn mellan 0-7år.

Ni som har flickor vad köper man till en 7 månaders bebis till första julen??
  • mamma Linder

Är det någon som vet om det finns Muffinsformar med typ Disney motiv på? eller om det finns mycket bakgrejer överhuvud taget?

• This is me
    Puss och Kram skrev 2007-09-19 08:43:53 följande:
    Är så avis på alla som ska åka dit inom kort, Igentligen är det ett sjukt beteende att längta till ett ställa som gör en vansinnig och helt slutkörd pga allt folk och som dessutom tar alla ens pengar... Men ändå vill jag dit...
    Jag förstår precis vad du menar, så fort man kommer hem vill man dit igen. Tur bara att jag försöker att åka 1 gång per år. Det räcker för min ekonomi!!
  • Lajno

Nu finns några bilder på fynd i mitt galleri. Bilden på bebisens bodysar försvann på nåt vis. Kanske kan pilla dit den sen. Om nån e nyfiken.

Bilden på min mage v.23 som finns innehåller även en munkjacka i brun plysch som inhandlades på ullared för 89,95. Huuur mysig som helst Köte även ett par matchande brallor som kom från barnavdelningen o kostade 69.95. Perfekta att gå hemm i o bara vara gravid Känner mig som en brun nallebjörn

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4