• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • MallaMojs

Fanns en hel del spjälskydd i "flickiga" färger, och massa fina bäddset till spjälsäng!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Tant Elin

Zack - Tack kanonfint, finns det i små storlekar också?

• Felicia6
    Angelicaa skrev 2007-09-21 12:50:41 följande:
    Zack:vet inte om du kolla så noga på babyavdelningen, men om du va där..såg du ifall dom fortfarande har kvar sänghimmeln? stativet å så?sen ett måste...hade dom fått in julgrejerna än?
    dom fanns då jag var där i måndags
  • Zack

Ojoj, vad ni skriver.

Bra att ni har fått svar om regnställen. Jag tycker de verkar riktigt bra. Har inte haft dem förut. Tror stl 80 var det minsta.

På bebisavdelningen fanns det mycket fint! Många spjälskydd, påslakan, snuttefiltar, mm. Tittade inte sååå noga för jag har ju kommit från "bebisstadiet" nu. Sänghimmel tänkte jag inte på.

Julsaker- Ja! Det fanns.

• Ciliam

Hejsan, länge sen jag va här! Mycket annat å göra med bebis, å så har jag fastnat i traderaträsket ;) oxå ett bra fyndställe!
    Vi fick precis för oss att åka till gekås idag. Nån som vet hur babygymen ser ut om dom har några? Vad dom kostar?

• kattengustav

Jag köpte ett för 189 kr och det verkar bra. Det är lite saker på mattan till det som barnet kan leka med. Dom hade två olika när jag var där. Den ena var det en bild utanpå att mattan skulle se ut som en hund, men när man tittade på de som var upphängda för visning så var det inte så utan det var bara en platt matt utan några leksaker alls, men jag tycker det jag köpte verkar bra och billigt.

Ciliam skrev 2007-09-22 09:36:11 följande:
    Hejsan, länge sen jag va här! Mycket annat å göra med bebis, å så har jag fastnat i traderaträsket ;) oxå ett bra fyndställe!Vi fick precis för oss att åka till gekås idag. Nån som vet hur babygymen ser ut om dom har några? Vad dom kostar?
  • Meus Veritas

Hej på er!

13 dagar kvar till gekås
    Tänkte köpa sånna där kassar med dragkedja på gekås och packa i istället, själjwer dom de i kassan? O vad kostar dom?

• Smultronhjärta

Hm det finns flera typer av kassar med dragkedja på, sådana som finns i nästan alla inredningsaffärer nuförtiden kostar mellan 8-10kr. Sen så finns det förvaringskassar med Gekås logga på som är jättestora, packar du en sådan full blir den tung
    De kostar 25kr/st

• sandy85

wilma84: hej gumman.. dom finns precis där man kommer in.. där fanns dom sist jag var där iaf :)

Bara 4 dagar kvar.. gekås here i come :P

• molnen

handlade för 8 tusen och fick ner det i en 25kr kasse så de rymmer mycket:)och bra att ha tll annat sen.....

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4