• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Lillasysters

Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?
    Mvh:Linda.

• Springsteen
    Lillasysters skrev 2007-09-24 16:08:44 följande:
    Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?Mvh:Linda.
    kanske ses då... läste precis om ullaredskortet... gud vad farligt.. nån som har det?
  • rebmetpes

*ler*

va inne på en hemsida för en ny affär här i stan och såg en nalle puh skallra för 89:-, exakt en sån köpte jag på Ullared för 39:-

en annan gång hittade jag samma babybok (första året) för 99:- (på Tiimarii, ska ju va en billig affär) som jag gav 12.50:- för på Ullared

sånt är roligt

• Mirris

rebmetpes! Kul när man hittar billigare saker.

Min kompis som åker dit rätt ofta, gjorde tt klipp sist. Hon hittade ett överkast för 250 (nåt sånt).. och EXAKT samma överkast finns på Miomöbler för 1200:- Hehe..

• TRE E

Jag undrar om det fanns något bra i heminredning?
    Hade dom höga krukor, mycket handdukar?

Ska åka på torsdag. LÄNGTAR

• zezziz
    TRE E skrev 2007-09-24 17:58:07 följande:
    Jag undrar om det fanns något bra i heminredning?Hade dom höga krukor, mycket handdukar?Ska åka på torsdag. LÄNGTAR
    De har massa fint till heminredning. Om du vet vad du vill köpa kan jag kanske svara på om de hade det när jag var där i förra veckan.

Krukor har de jättemycket från 14 kr och uppåt maxpris ca 50 kr.
    Handdukar köper jag också där, köpte bra handdukar förra gången jag var där.
    Tyvärr står där inget märke på handduken men den var enfärgad, ribbad och utan bård.
    Mycket prisvärda!
    Tror jag gav 59 kr för de stora handdukarna och 15 kr för de vanliga.
  • tejp
    Lillasysters skrev 2007-09-24 16:08:44 följande:
    Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?Mvh:Linda.
    Dom hade rätt mkt olika filtar nu när vi var dit. Både snuttefiltar, bomulls och fleece.
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • frittepillan
    rebmetpes skrev 2007-09-24 16:36:28 följande:
    *ler*va inne på en hemsida för en ny affär här i stan och såg en nalle puh skallra för 89:-, exakt en sån köpte jag på Ullared för 39:-en annan gång hittade jag samma babybok (första året) för 99:- (på Tiimarii, ska ju va en billig affär) som jag gav 12.50:- för på Ullaredsånt är roligt
    Ja man undrar verkligen hur dom kan få så bra priser. själv hittade jag ett set med saker till lillans spis när jag var där i juli. kostade 39,50 tror jag det var.

Skulle sen köpa till ett set till här hemma tänkte jag då hon haft bort mycket. Gick till Nallens å dom skulle ha 279:- för exakt samma sak. Samma märke samma innehåll.

Kan säga att lillan får vänta med att få det tills vi varit på gekås igen.
    hehe
  • TRE E

Jag vill ha höga krukor helst vita och svarta handdukar. Fanns det?

• zezziz
    TRE E skrev 2007-09-24 18:20:03 följande:
    Jag vill ha höga krukor helst vita och svarta handdukar. Fanns det?
    Absolut! Det finns!!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4