Inlägg från: AlexandraLuleå |Visa alla inlägg
  • AlexandraLuleå

Ullaredstråden volym 4

Har nu varit ner på min första vända till Ullared, notan slutade på ca 5400kr, och då har jag fortfarande en hel del att köpa när jag åker ner om 2 veckor igen Ska lägga ut bilder i mitt galleri efter att jag varit nere nästa gång!

• AlexandraLuleå

ska ner till ullared på lördag, ska åka så att jag är där strax innan dom öppnar kl 07, vill helst kunna gå omkring där inne lite utan sådant kaos som det var sist jag var där!

• AlexandraLuleå
    Willwmansmoster skrev 2007-11-12 12:23:41 följande:
    Ska dit på lördag, är det smartast att vara där ca halv sju, eller senare (eller tidigare?) Vill gärna ha svar
    ska också dit på lördag, skall vara där SENAST kl 07,00 då brukar man slippa kö!
  • AlexandraLuleå
    linper skrev 2007-11-13 08:31:34 följande:
    Hur brukar det vara med folk i Ullared på eftermiddagen/kvällen? Är inte de flesta där på förmiddagen eller har jag fel?
    efter 15 brukar det inte vara någon kö in iaf, dock så är det oftast rätt mycket folk inne i affären.
  • AlexandraLuleå

detta kalaset slutade på strax över 5800kr, så sammanlagt på 2 besök nu på 3 veckor så är jag uppe i över 11´000kr Och imorn kommer det mesta med bussgods *blir som på julafton*

• AlexandraLuleå
    Beiban skrev 2007-11-20 21:42:21 följande:
    Någon som vet om det finns soda streamer? Och vad dom i så fall kostar??
    tror det var 499 dom kostade
  • AlexandraLuleå
    Lyndi skrev 2007-11-20 22:13:38 följande:
    I morgon em/kväll blire Gekås för mig och sambon. Någon som varit där det sista? Har det varit mkt folk?
    var där senast i förra veckan, på onsdagen var vi där när dom öppnade, var sjuuukt mycket folk =(
  • AlexandraLuleå
    Lyndi skrev 2007-11-20 22:20:01 följande:
    Aha... Hoppades på att det skulle vara mindre nu innan lön, men så verkar det ju inte va... Som tur är så brukar det ju iaf vara lite mindre senare på kvällen än på förmiddagen/dagen...Fyndade du nåt skoj då? Jag tänkte försöka handla på mig lite julklappar... Vill inte åka i december... Det blir väl ännu värre då, med folk... Har ju bara 5mil, så OM det skulle behövas så kan man ju åka en sväng precis innan jul....
    har handlat för över 11000 på 2 tillfällen inom en 3veckors period, tyckte det var lika mycket folk när jag åkte därifrån och då var kl 16,30...
  • AlexandraLuleå
    Lyndi skrev 2007-11-20 22:30:49 följande:
    Åh, herregud!! Jaja, lilleman ska vara hos farfar så jag och sambon får knata runt själva... Skönt att slippa trängas med honom iaf...
    första gången hade jag med minsten, gick hur fint som helst, andra gången hade jag med 2 av barnen+ mormor som då fick ta barnvagnen
  • AlexandraLuleå
    Charro skrev 2007-11-21 12:17:30 följande:
    När vi har handlat måste vi äta ju och var gör vi det lättast med en gosse på 14 mån med oss. Helst ingen snabbmat, typ pizza o hamburgare utan gärna en riktigt måltid typ dagens eller nått. Billigt och gott ska det ju med vara Förslag?!
    dom har ju i restaurangen utanför, sist jag var där köpte jag ris och korvstroganoff, betalade 79kr för en vuxen och ett barn (och det är stora portioner) och det är inkl sallad,bröd,dricka
  • AlexandraLuleå
    Charro skrev 2007-11-21 12:41:06 följande:
    Låter bra, ligger den precis utanför utgången då eller?! Minns du vad den hette, såg ut?
    den är precis utanför utgången, du har ju typ hamburgare och så i luckor på utsidan, men går du in genom dörrarna så har du ju ett cafe på ena sidan, och lunch/middag på andra sidan, går liksom inte att missa,har för mig att byggnaden är gul men minns inte namnet..
  • AlexandraLuleå
    Tjej 83 skrev 2007-11-22 13:06:11 följande:
    vad kostar lucialinnen på gekås?är det mycket folk där runt den 20 21 dec??va där ett år den 23 o de va inte en människa där inne, men nu är de en sönda så då går de inte o åka då.men den 22e kanske?
    29,95 har jag för mig att dom kostade, kollade inte så noga då jag skulle ha tomtedressar =)
  • AlexandraLuleå
    marris skrev 2007-11-22 16:41:22 följande:
    Jag och min man ska oxå dit på fredagen. Någon som vet om det är affärer runt själva gekås eller är det bara ett enda stort varuhus?
    det finns lite andra affärer med, tv&radio, h&m, skoaffär,djuraffär m.m
  • AlexandraLuleå
    novastar1 skrev 2007-11-24 16:26:36 följande:
    hej undrar om någon vet om de har mkt att välja mellan när det gäller serien "bilar" tänkte köpa de små bilarna och undrar om de finns där och vad de kostar i leksakshandeln här kostar de 69 kr styck
    dom har allt möjligt, bilbana, mellanstora bilar,små bilar, örngott,handdukar,matlådor,muggar/tallrikar osv.

dom små tror jag kostade 49kr, mellan kostade mellan 129-149kr, bilbanan 320 ca (köpte en sån till våra söner i julklapp)
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4