• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Tant Elin

tack

sojoag skrev 2007-09-27 11:34:29 följande:
    Tant Elin skrev 2007-09-27 11:11:25 följande:
    Regnställen fodrade kostade 189 eller 199 beroende på modell.
  • Mikah

Så fort det börjar närma sig Ullaredsfärd så sparas den aktuella ullaredstråden i mina favoriter. Idag är det exakt två veckor kvar och sen stannar vi i 3 dagar som vanligt.Detta året ska jag nog försöka spara några av leksakerna till julklappar i alla fall. Det är inte lätt att smyga när barnen är 5 år och 6 år.

Jag tänkte köpa nya skidunderställ om dem har det i år också. Förra året fanns det för 30 kronor setet till barn. Ingen som har sett det?

Jag försöker hålla koll på priser på andra ställen innan så att man inte ska köpa på sig för för mkt. Men det är ju bara att konstatera att när man går innanför dörrarna till Gekås så blir man bara galen. Och jag som egentligen inte gillar att shoppa.

• sojoag
    Mikah skrev 2007-09-27 12:31:40 följande:
    Så fort det börjar närma sig Ullaredsfärd så sparas den aktuella ullaredstråden i mina favoriter. Idag är det exakt två veckor kvar och sen stannar vi i 3 dagar som vanligt.Detta året ska jag nog försöka spara några av leksakerna till julklappar i alla fall. Det är inte lätt att smyga när barnen är 5 år och 6 år. Jag tänkte köpa nya skidunderställ om dem har det i år också. Förra året fanns det för 30 kronor setet till barn. Ingen som har sett det?Jag försöker hålla koll på priser på andra ställen innan så att man inte ska köpa på sig för för mkt. Men det är ju bara att konstatera att när man går innanför dörrarna till Gekås så blir man bara galen. Och jag som egentligen inte gillar att shoppa.

Skidunderställ finns rött eller blått, för 59kr. I fleece, hoppas det är dem du menar.
  • Smultronhjärta

I brist på annat att göra så har jag surfat runt på Tradera och insett att det finns nog en hel del fint på Gekås just nu Men vilka hutlösa priser säljarna tar - de gör stooor förtjänst på Gekås billiga priser....

• Anna2barn
    Smultronhjärta skrev 2007-09-27 13:33:57 följande:
    I brist på annat att göra så har jag surfat runt på Tradera och insett att det finns nog en hel del fint på Gekås just nu Men vilka hutlösa priser säljarna tar - de gör stooor förtjänst på Gekås billiga priser....
    Vadå för grejer???
  • Mikah

Hur vet man vilka kläder som kommer från Gekås då?

Smultronhjärta skrev 2007-09-27 13:33:57 följande:
  • Valkyriia

Det har jag oxå lagt märke till.. var där i våras och när man kom hem o kollade på tradera så var deras priser skyhöga där (samma kläder lixom)
    Ett exempel.. Jag köpte en pippi långstrump barnservis med bestick tallrik/djuptallrik och pipmugg för 29kr på Gekås.. På tradera la de ut dem för 119kr.. (Därefter har jag sett flertalet för drygt 99kr men ändå!)
    Likaså barnkläder.
    Exakt samma kläder som jag köpte till dottern..
    Stuprörsjeans och snygg tröja till köpte jag för 39+19
    De låg på Tradera för 179-249kr.. :S

• amg

Jag köpte ett kit med 5 tänger för smyckes tillverkning i våras och har sett exakt samma på nätet för ca 270:- medans jag köpte mitt för 79.90!

♥ Alva min Alva ♥
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-09-27 13:44:22 följande:
    Hur vet man vilka kläder som kommer från Gekås då?
    Det finns många säljare på Tradera som köper på gekås och säljer vidare - tyvärr får jag inte nämna dem här i tråden.. Men jag som ofta är på Gekås ser ju "gekås"märken och andra saker som sälja billigt på gekås florera friskt på Tradera.
  • Smultronhjärta

Det som jag reagerade mest över idag var att en säljare hade utrop 99kr på ett regnskydd till vagnen och på Gekås tror jag att det kostar runt 20-30kr...

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4