• Anonym

Vit, tjock, klibbig flytning?

Jag har idag en vit, tjock, klibbig flytning med lite vita klumpar i slidan, när jag känner med fingret.
    är det tecken på ägglossning? eller graviditet?

• Svar på tråden Vit, tjock, klibbig flytning?
  • Anonym

Kan vara tecken på allt möjligt. Jag har själv haft så några gånger utan att det varit ett tecken på varken ÄL eller graviditet... tyvärr.

• Anonym

så mitt svar dög inte? är det bara svar såsom : "ååh jag tror du är gravid!!!" som du är ute efter? ...

• Stella O

Det låter som om du är gravid.

• Anonym

Hon kanske bara ville ha åskiter från fler personer.
    Det är väl ingenting att bli sur över eller?

Anonym skrev 2007-09-05 06:41:37 följande:
    så mitt svar dög inte? är det bara svar såsom : "ååh jag tror du är gravid!!!" som du är ute efter? ...
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-09-05 06:41:37 följande:
    Det va bland den värsta kommentaren jag har hört här på FL!!! Du borde avstängas och om inte, iaf få en varning!!!

MODERATOR - se hit!
  • TheMilky

Förlåt Ts, men om nu överreagerar du väl? Du får lov att ta lite om du lägger ut någonting på FL's offentliga forum. Här huggs det, här skriks det, och om det vore möjligt, skulle det slåss. Ty det är kvinnor här

Kan vara ägglossning, kan vara nåt annat. Enklaste sättet att ta reda på om du är gravid, är att köpa ett test. Lycka till!

• Anonym
    TheMilky skrev 2007-09-05 10:07:05 följande:
    Förlåt Ts, men om nu överreagerar du väl? Du får lov att ta lite om du lägger ut någonting på FL's offentliga forum. Här huggs det, här skriks det, och om det vore möjligt, skulle det slåss. Ty det är kvinnor här Kan vara ägglossning, kan vara nåt annat. Enklaste sättet att ta reda på om du är gravid, är att köpa ett test. Lycka till!
    Så det va du som skrev!?!? ...om så är fallet så: Kan du spara onödiga kommentarer för dig själv!! Och om du nödvändigtvis måste skriva dem så skriv dem för dig själv, läs igenom och se att det ser väldigt dumt ut!! För det måste du väl ändå förstå att det är dumt skrivet!
  • Miiikaaa

TS: jag kan förstå att du känner dig lite påhoppad, det kan jag med känns ibland när man skriver här. och jag kan tycka att vissa personer här kan vara riktiga pessimister också, men det är förmodligen bara att bita ihop och försöka att vara trevlig mot andra.

• TheMilky

Men va f*n? Det var inte jag som skrev. Nu får du fan lugna ner dig. Börja inte hysteriskrik på mig. Jag sa bara att ibland får man räkna med att folk skriver saker man inte vill höra på ett forum. Klart du har rätt att bli förbannad, men lugna dig lite.
    Ang. dina flytningar, har du kollat om Ph-värdet är ok? Du kan köpa stickor på apoteket som visar det.

• Anonym
    TheMilky skrev 2007-09-05 10:17:19 följande:
    Men va f*n? Det var inte jag som skrev. Nu får du fan lugna ner dig. Börja inte hysteriskrik på mig. Jag sa bara att ibland får man räkna med att folk skriver saker man inte vill höra på ett forum. Klart du har rätt att bli förbannad, men lugna dig lite.Ang. dina flytningar, har du kollat om Ph-värdet är ok? Du kan köpa stickor på apoteket som visar det.
    Oki doki, trodde bara att det va du eftersom du skrev "förlåt TS". jaja, det e lugnt!

--------------
    Och i fortsättningen önskas bara "vättiga" svar.
  • Anonym
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-05 10:39:33 följande:
    Ts: vart ungefär i cykeln är du då?
    Det vet jag inte alls, slutade med minipillerna i slutet av juli och har inte haft nån direkt mens sedan dess, bara en liten blödning i 3 dagar.
    Har inte haft någon regelbunden mens alls sen jag började med minipiller efter förra graviditeten, har blödit "hur som helst" under drygt 1 1/2 års tid. Bytit piller men det har inte blivit bättre...
    Men nu hoppas jag på en ny graviditet!
    Så svårt att veta när ägglossningen är ju... men jag har inte blödit nåt alls på 22 dagar och innan dess bara en liten blödning i trosorna, inte mens tror jag...? Men jag tycker att det är konstigt att jag inte blöder mer nu när jag slutat helt med pillerna, eftersom jag alltid brukar vara så känslig för blödningar, så fort jag missat ett piller förut med 10-12 timmar så har jag fått en blödning, men inte nu!
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-09-05 10:44:28 följande:
    kan det inte vara svamp då?
    Nä, det är det inte. Har haft det innan flera ggr och det kliar nåt så fruktansvärt!! detta "stör" inte alls och luktar inte. och kliar inte heller.
  • Miiikaaa

hmm, jadu.. då kan det ju som sagt vara lite svårt att veta. jobbigt läge. men gör ett test, så får du ju veta. det är vad jag kan komma med för råd nu i alla fall.. Lycka till !

Anonym skrev 2007-09-05 10:49:19 följande:
    Det vet jag inte alls, slutade med minipillerna i slutet av juli och har inte haft nån direkt mens sedan dess, bara en liten blödning i 3 dagar.Har inte haft någon regelbunden mens alls sen jag började med minipiller efter förra graviditeten, har blödit "hur som helst" under drygt 1 1/2 års tid. Bytit piller men det har inte blivit bättre...Men nu hoppas jag på en ny graviditet! Så svårt att veta när ägglossningen är ju... men jag har inte blödit nåt alls på 22 dagar och innan dess bara en liten blödning i trosorna, inte mens tror jag...? Men jag tycker att det är konstigt att jag inte blöder mer nu när jag slutat helt med pillerna, eftersom jag alltid brukar vara så känslig för blödningar, så fort jag missat ett piller förut med 10-12 timmar så har jag fått en blödning, men inte nu!
  • Anonym (Lotion)

Brukar man inte ha lotionliknande flytningar efter äl och innan mens

• Miiikaaa

nu när du säger det så brukar jag ha det i alla fall. lite tjockare flytning som sen försvinner ungefär 1 dag innan mensen kommer sen.

TS: det kanske kan vara det då?
    Anonym (Lotion) skrev 2007-09-05 11:11:26 följande:

Brukar man inte ha lotionliknande flytningar efter äl och innan mens
  • Anonym

Förlåt TS, var verkligen INTE meningen att du skulle ta det så.

Jag var helt nyvaken och blev lite stött av att du bara skrev "puff" efter jag svarat dig. Det var inte alls meningen att det skulle låta så himla hårt.

No hard feelings hoppas jag

Svar på tråden Vit, tjock, klibbig flytning?