Vit, tjock, klibbig flytning?
Jag har idag en vit, tjock, klibbig flytning med lite vita klumpar i slidan, när jag känner med fingret.
är det tecken på ägglossning? eller graviditet?
Jag har idag en vit, tjock, klibbig flytning med lite vita klumpar i slidan, när jag känner med fingret.
är det tecken på ägglossning? eller graviditet?
Kan vara tecken på allt möjligt. Jag har själv haft så några gånger utan att det varit ett tecken på varken ÄL eller graviditet... tyvärr.
puff..
så mitt svar dög inte? är det bara svar såsom : "ååh jag tror du är gravid!!!" som du är ute efter? ...
Det låter som om du är gravid.
Hon kanske bara ville ha åskiter från fler personer.
Det är väl ingenting att bli sur över eller?
Förlåt Ts, men om nu överreagerar du väl? Du får lov att ta lite om du lägger ut någonting på FL's offentliga forum. Här huggs det, här skriks det, och om det vore möjligt, skulle det slåss. Ty det är kvinnor här
Kan vara ägglossning, kan vara nåt annat. Enklaste sättet att ta reda på om du är gravid, är att köpa ett test. Lycka till!
TS: jag kan förstå att du känner dig lite påhoppad, det kan jag med känns ibland när man skriver här. och jag kan tycka att vissa personer här kan vara riktiga pessimister också, men det är förmodligen bara att bita ihop och försöka att vara trevlig mot andra.
Men va f*n? Det var inte jag som skrev. Nu får du fan lugna ner dig. Börja inte hysteriskrik på mig. Jag sa bara att ibland får man räkna med att folk skriver saker man inte vill höra på ett forum. Klart du har rätt att bli förbannad, men lugna dig lite.
Ang. dina flytningar, har du kollat om Ph-värdet är ok? Du kan köpa stickor på apoteket som visar det.
Ts: vart ungefär i cykeln är du då?
kan det inte vara svamp då?
hmm, jadu.. då kan det ju som sagt vara lite svårt att veta. jobbigt läge. men gör ett test, så får du ju veta. det är vad jag kan komma med för råd nu i alla fall.. Lycka till !
Brukar man inte ha lotionliknande flytningar efter äl och innan mens
nu när du säger det så brukar jag ha det i alla fall. lite tjockare flytning som sen försvinner ungefär 1 dag innan mensen kommer sen.
TS: det kanske kan vara det då?
Anonym (Lotion) skrev 2007-09-05 11:11:26 följande:
Förlåt TS, var verkligen INTE meningen att du skulle ta det så.
Jag var helt nyvaken och blev lite stött av att du bara skrev "puff" efter jag svarat dig. Det var inte alls meningen att det skulle låta så himla hårt.
No hard feelings hoppas jag