ikea säng malm?
ngn som har erfarenhet av en ikea säng som het malm?
är den stabil och bra????
ngn som har erfarenhet av en ikea säng som het malm?
är den stabil och bra????
Vi har en sån, inte alls nöjda.
Knarrar o låter så man håller på att bli tokig!
Håller mer er andra. Blåmärken på smalbenen. OCH den knarrar o knakar. Har haft två olika (olika färger) och båda har knakat.
vi har den
i björk tror jag
lite vass i kanterna som nån sa. annars helt OK-
Har också en sån, 160 bred.
Slog i smalbenen i början, men har slutat med det nu.
Den knakar icke, för vi satte ihop den mycket ordentligt och har smörjt skruvarna under madrassen med 5-56.
Ett hett tips om det knakar - SMÖRJ ; )
Den är så pass stabil att den absolut inte ska behöva knaka om man satt ihop den ordentligt. I så fall är det snarare madrassen.
Lycka till med sängen - den är verkligen assnygg!
Skitbra att sova i men vass i kanterna & knarrar. Precis som för alla andra
Igår såg jag blodspår på lakanet (i höjd med smalbenet) och mycket riktigt hade jag ett sår på smalbenet. Slog i sängen innan jag la mig men trodde inte att det var så "allvarligt".
Asgrym och skitsnygg
ska oxå köpa en sådan från ikea men i 180, riktigt snygga e dom.
Vad har ni köpt för madrass till era Malm sängar????
Vi har svindyra mio-madrasser, så iaf inte dom det knakar i... spillrans nya!
Ska fan slänga ut den skitstommen snart, haft den i ett halvår bara...*morr*
Undrar också om madrasser... vi har en continentalsäng, och är ganska säker på att de inte passar, vill ju inte att bara typ 10 cm av huvudgaveln ska synas.
Vi köpte nån madrass på ikea.. hm.. sultan säkert. och en fet bäddmadrass på.. Svanehult tror jag.
Konstigt ändå att det knakar för er. När det gjorde det en gång för oss så tog vi upp madrassen och sprutade 5-56 på metalldelarna under. Och då tystnade den. Prova det innan ni slänger världens snyggaste sängstomme, tycker jag =)
Hur långt "in" i själva sängstommen kan man få madrasserna? vill också ha en malm, men är osäker på om continentalsängen passar in i den. Den är ju ganska hög, är ju som 2 madrasser på varandra + en bäddmadrass
vi har jysk madrasser men får ju inte hem botten förens ikväll.. så vi vet inte om det passar än... *ler*
Härlig säng, vi är helnöjda!
Vi har en sån, läste i ngn svar att dem inte alls är nöjda för att den knarrar & så.
Detr gör våran med, men vi har skruvat åt stommen igen så nu är den knäpptyst.
Jag är helnöjd med den iaf!
Vi har en Malmi ek, är jätte nöjda verkligen köpte den för 4 år sen & den har aldrig knarrat för oss.
Vi har oxå en sån, är nöjda! Va har madasser med fjärrkontroll, hur skönt som helst. Dock så har man slagit i benen ett flertal gånger