• LykkeLee

Alla ni som kan ngt om gelenaglar.. hjälp mig!! Snälla!

Är det någon här som gör det själv?? Är det svårt.. vad behöver man för något för att börja göra på sig själv? Jag vill också veta vart man köper ett bra startkit och vilka märken jag ska titta efter. Jag vill inte ha nå´t skit.. jag har gjort naglar på salong och älskar dom, men det blir så dyrt i längden.

Hoppas ni kan hjälpa mig.. Oj vad glad jag skulle bli

har man väl slagit yxan i båten får man ro som fan..
  • Svar på tråden Alla ni som kan ngt om gelenaglar.. hjälp mig!! Snälla!
  • lillrottis

Hejsan, Ja har gjort på mig själv  och sen på svägerskan till hennes bröllop.

Jag köpte ett kit på H&M 179Kr tror ja de var. Kommer tyvärr inte ihåg just nu vad de heter.
    Men finns bland nagelvården och de. Är en blå ask.. ljusblå.. Heter någe med nagelkit tror ja

Tycker de är jätte bra, och naglarna blir snygga och de ser proffsigt ut om man gör de ordentligt

• Mamma Ia

Jag förstärker mina naglar med gelé hemma (finns bild i mitt galleri). Men jag använder mig av uv-lampa så som de gör på salong.
    Min uv-lampa har jag köpt på Tradera, men det finns ju också att köpa på vissa sajter på nätet. Ibland har jag också budat på gelé på Tradera, och någon gång har jag köpt via andra sajter på nätet. Du kan kolla på ex: www.nail4you.se/naglar, www.nagelbutiken.se eller www.beautyonline.se

Jag brukar gå till salong och få all gelé borttagen ca var 3:e månad eller så och låta dem förstärka naglarna igen. Men sedan sköter jag det själv, fyller i och håller dem snygga, tills jag tycker det är dax att få lite hjälp igen. Det tar ju lite längre tid att pyssla med naglarna hemma själv, än att få det fixat av ett proffs på salong .

Svar på tråden Alla ni som kan ngt om gelenaglar.. hjälp mig!! Snälla!