• Majken

Här finns vi som slaviskt tänker följa IDOL 2007!!

Vet inte om det redan finns en liknande tråd men jag tänkte att kan vi som slaviskt tänker följa IDOL 2007 stöta & blöta ALLT som sker i programmet!!

Kommentera juryn, diskutera deltagarna, programledarna osv....

Startskottet gick ju igår - såg ni det och vad tycker ni so far??

Love my M-girls
  • Svar på tråden Här finns vi som slaviskt tänker följa IDOL 2007!!
  • Majken

Jag tycker att gårdagen var "sådär" men shit vad duktig han Daniel var som sjöng i slutet av programmet (han med kepsmössan på huvudet) - jag tror att han kommer att gå långt?

Likaså var ju Erik (den kidnappade) riktigt bra - ska bli spännande att följa honom också?

Love my M-girls
  • Carro W

Jag tyckte juryn var alldeles för utstuderat elak. Ska nog inte titta mer.

Kaffe, cigg och lite skvaller
  • Pingeling

Vi älskar Idol, både jag och min man sitter som klister. Men håller med att igår var det sådär.

daniel var ju för söt, sötare med mössa än utan.

Det e ju inte lika roligt när det e medvetet dåliga. Bättre med Ring Ring tjejen..

Är det ikväll oxå?

• Tifastar

Jag ska glo på alla avsnitt jag kan :P

Däremot var jag tvungen att titta bort när jag lyssnade på daniel *haha* Tycker inte alls om hans utseende :/ Sorry men det är min åsikt. Däremot sjöng han jätte bra :)

Erik var kanon bra o charmig tycker jag. Ska bli kul i se dagens avsnitt.

• Avstängd

Därför jag tittar
    Alla vet ju hur dom svarar de som sjunger illa, det får man ju räkna med efter alla dessa program.

Carro W skrev 2007-09-05 11:19:56 följande:
    Jag tyckte juryn var alldeles för utstuderat elak. Ska nog inte titta mer.
    TT´s röv är så go och fin, den ska jag klämma hela dagen.
  • Carro W

Jo de som verkligen sjunger illa och bara är där för att tramsa.
    Men det fanns småtjejer igår som Peter faktiskt var riktigt taskig emot.

• tempo21

Jag tänkte också följa Idol till min mans förtret. Jag tyckte att Erik och Daniel var väldigt bra.
    Juryn kanske var utstuderat elak men men det vet vi ju alla sen tidigare omgångar att juryn inte är trevlig.

Tar det aldrig slut eller???
  • Majken

Äsch....alla som söker vet ju hur juryn beter sig och att det är liksom "halva" grejen.
    Min dotter var på audition i år, men fick sjunga för en annan jury (det är många olika), fick positiv kritik men gick inte vidare efter det och hon har berättat hur arrangerat allt är - men det ser man inte när man glor på TV:n

Tifastar skrev 2007-09-05 11:26:26 följande:
    Jag ska glo på alla avsnitt jag kan :P Däremot var jag tvungen att titta bort när jag lyssnade på daniel *haha* Tycker inte alls om hans utseende :/ Sorry men det är min åsikt. Däremot sjöng han jätte bra :)Erik var kanon bra o charmig tycker jag. Ska bli kul i se dagens avsnitt.
    Jag tycker att han var skitsöt
    Pingeling skrev 2007-09-05 11:24:20 följande:
    Vi älskar Idol, både jag och min man sitter som klister. Men håller med att igår var det sådär.daniel var ju för söt, sötare med mössa än utan.Det e ju inte lika roligt när det e medvetet dåliga. Bättre med Ring Ring tjejen..Är det ikväll oxå?
    Jajjamännsan, det är ikväll igen *längtar redan*
    Love my M-girls
  • Carro W

Juryn har väl aldrig varit trevlig men det tog lite priset igår.
    Och sen Daniels "jag kan inte titta på dig för du är det vackraste jag sett"  Stina nr 2 kanske?

• ElenaPauline

Jag tycker Swartling var lite väl taskig mot den där tjejen som var "kär" i honom.. för sååå kass var hon faktiskt inte.. tycker jag iaf.

Daniel var ju grym, tyvärr missade jag det som hände efter honom, fick telefon ska dra ur jacket nästa gång.

Svar på tråden Här finns vi som slaviskt tänker följa IDOL 2007!!