Inlägg från: krinzon |Visa alla inlägg
  • krinzon

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

kidA - Den e bara sååå fin! Är den endast till småttingar eller finns den i stora stl också????

Joinar er också förresten Flört Älskar shopping och speciellt till bra priser! Tyvärr har jag en förkärlek till MOLO`S kläder och dom e  ju inte billigast precis...
    Hoppas det kommer visas bilder här inne så att man kan få tips på shopping!!!
  • krinzon

Shit vad det skrivs här!!! KUL!
    Ja den där overallen MÅSTE jag bara kika på. Opraktisk kanske till min lilla skrutta som snart fyller 1. Men den e ju bara såååå fin!

• krinzon

Har varit på jakt efter moln overallen och idag hittade jag den. Sitter jätte b ra, men jag ångrar mitt köp... Min skrutta går ju nu och om hon sätter sig ner i vinter kommer den ju bara suga upp all fukt. Och om hon sitter med den i sin åkpåse, kommer hon ju svettas ihjäl. Nej det får tyvärr bli så att jag lämnar tillbaka den Ledsen Och den som e sååå fin... Synd att det inte finns nån jacka istället i den utformningen....

• krinzon

Ja så blev det lite shopping idag... t3bf2 svarta plysch byxor, randig body och randig tröja! Jätte fina! Sen var jag på Kapp-Ahl och köpte röda plysch byxor med matchande huv tröja. Och en overall på Stadium. KUL MED SHOPPING!!!!

• krinzon
    Myskillarna - Jag var på Lindex på Kungsmässan idag och där hade dom nog precis hängt ut svarta, röda och lila. Fanns alla möjliga storlekar!
  • krinzon

Och jag som var och lämna tillbaka min moln overall i affären idag... Borde sålt den på Tradera istället!!!

• krinzon
    Lilla ärtan - Åh den bruna tröjan var ju ursöt!!! Är det en fleece eller en vanlig tröja?
  • krinzon

Åhh jag skall försöka få tummen ur och fota alla fina kläder jag köpt till skruttan. Skall se om jag hinner imorgon... Vill ju visa ju!

• krinzon

Tjoho! Nu har jag lagt in några bilder i Bild tråden på lite av de senaste Lindex inköpen, om någon e intresserad såklart...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)