För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
kidA - Den e bara sååå fin! Är den endast till småttingar eller finns den i stora stl också????Joinar er också förresten

Hoppas det kommer visas bilder här inne så att man kan få tips på shopping!!!
Shit vad det skrivs här!!! KUL!
Ja den där overallen MÅSTE jag bara kika på. Opraktisk kanske till min lilla skrutta som snart fyller 1. Men den e ju bara såååå fin!
Har varit på jakt efter moln overallen och idag hittade jag den. Sitter jätte b ra, men jag ångrar mitt köp... Min skrutta går ju nu och om hon sätter sig ner i vinter kommer den ju bara suga upp all fukt. Och om hon sitter med den i sin åkpåse, kommer hon ju svettas ihjäl. Nej det får tyvärr bli så att jag lämnar tillbaka den Och den som e sååå fin... Synd att det inte finns nån jacka istället i den utformningen....
Ja så blev det lite shopping idag... t3bf2 svarta plysch byxor, randig body och randig tröja! Jätte fina! Sen var jag på Kapp-Ahl och köpte röda plysch byxor med matchande huv tröja. Och en overall på Stadium. KUL MED SHOPPING!!!!
Och jag som var och lämna tillbaka min moln overall i affären idag... Borde sålt den på Tradera istället!!!
Åhh jag skall försöka få tummen ur och fota alla fina kläder jag köpt till skruttan. Skall se om jag hinner imorgon... Vill ju visa ju!
Tjoho! Nu har jag lagt in några bilder i Bild tråden på lite av de senaste Lindex inköpen, om någon e intresserad såklart...
Nu har jag gjort om i bilderna på bildsidan. Nu står det priser också!