Inlägg från: kikkan79 |Visa alla inlägg
  • kikkan79

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

trevligt. Hamnar bland favvisar. Jag gjorde en likadan tråd för någon månad sedan men ingen skrev något i den.......snyft :) Hoppas vi på denna istället

• kikkan79

Kan ju inflika med då att Lindex Fix jacka för 499kr är helt outstanding. Sonen har haft den o den e helt underbar.

Ett alldeles utomordentligt alternativ till polarns skaljacka o ws.

• kikkan79

Handlade aldrig på lindex åt sonen. Han var för rund. Skulle det passa i midjan blev som minst en decimeter för långa i benen eller ärmen.
    Men dottern e lite smalare så nu funkar lindex.

Köper dock oftast byxor där o tröjor från meandi.

Men kan tipsa om att Kappahl har två t-shirts med en massa robotar på som sonen avgudar.

Molnoverallen e ju inte min stil men tror nog att det går att göra pengar på den. Köpa billigt o sälja dyrt. För den som orkar :)

• kikkan79
    lollypop skrev 2007-09-06 08:48:11 följande:
    God morgon allihopa Laddar nu som bara den...Har ätit gröt, druckit energidryck och 10 koppar kaffe och vässat armbågarna... Klockan 10.00 hänger jag på låset på Väla köpcentrum. Jag SKA ha en molnoverall idag!!!!!
    Åhhhh nu blir jag riktigt tjurig :)

Väla - får du tag i overallen får du gå o äta en bakad potatis åt mig till lunch.

Dom e ju så goda. Speciellt när man bor 60mil ifrån dom.
    Hoppas dock att jag får lite semester i oktober så vi kan åka ner.
  • kikkan79
    snigelina skrev 2007-09-06 09:21:04 följande:
    Ska du åka 60 mil för att äta bakad potatis?
    nja jag kommer från ljuva helsingborg, så jag ska träffa släkten, men inte åker jag dit utan en tur till grafitti café inte :)
  • kikkan79
    jojoa75 skrev 2007-09-06 10:44:09 följande:
    Har ringt o bett dom lägga undan en strl 80, vill ju kolla för säkerhets skull, kan mycket väl bli att jag köper en iaf o anv ett par månader... Hon fick gå ut på lagret o hämta den, de hade inte ens kommit ut i butiken än o det fanns bara EN kvar i strl 80!!!!!!!!!!!!!! :-ODetta handlar om den på Väla, alltså Lollypops affär..har hon lagt beslag på alla de andra  i strl 80???????
    Var in o kollade din press. Du bor ju där jag har bott i 20år :) innan jag packade o flyttade till huddinge.
    Åhhhh nu längtar man hem faktiskt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)