• karma5

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

...kanske ska köpa en molnoverall till sonen 2 år...får förlänga benen med lååång mudd och hårdnackat stå på mig när förskolepersoneln undrar om det inte är bättre med en vattentät overall Säga att vi hoppar Mikk-line detta år, funktion är sååå överskattat

• karma5

Hej

Två frågor

1) Såg i bildtråden att ngn köpt en liten pepparkaksdräkt till sin bebis, ngn som vet om de även har pepparkaksgummeklänningar i storlek 110

2) Hur infogar man foton direkt i en tråd? måste man vara plusmedlem för att kunna kopiera ett foto från sitt bildgalleri och sedan klistra in i trådar?

• karma5
    såg precis att detta med infogande av foto diskuteras bara några inlägg upp...

...såg även att det var Åsa 1982 som shoppat pepparkakskläder, såg du eller ngn annan fler pepparkakskläder i större storlekar?
  • karma5

ni måste bara in i mitt galleri och kolla alla 5-åringars drömprinsessklänning!! 199 kr på Lindex!

• karma5
    Åsa1982 skrev 2007-11-06 20:21:56 följande:
    Pepparkaksdräkten hängde på "bebis" sidan så då är väl storlekarna upp till 80...
    Ok, tack! Ofta brukar "lussekläderna" hänga tillsammans i alla storlekar så det kanske inte har kommit in i de större storlekarna än! Hoppas att de kommer att få in en papparkaksklänning för jag är så glad att dottern för en gång skull inte vill vara lucia
  • karma5
    Line80 skrev 2007-11-06 20:30:13 följande:
    oj den skulle garanterat min 5-åring vilja ha!!är det ok att jag lägger in bilden i bildtråden?
    Ja, gärna!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)