-
Vad fick du för de där nyfiken fråga?maruttan skrev 2007-09-05 22:26:43 följande:Har dem jag med och de är sååååå coola!! Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?
-
Jag har ju den röda stjärnbodyn till dottern, men den blev oxå görblek direkt, men jag reklamerade den aldrig då. Har inte använt den faktiskt efter tvätten men är det för sent att reklamera den nu tro? Har ju inget kvitto kvar!
-
Jag har de röda stuprörsjeansen till min grabb på 3 år & han ser ut ungefär som Idol-sebastian i sina!!! Min lilla läckerbit! de fyndade jag på rean för 99 kr!!!
-
De finns på tjejavdelningen!
-
Jag vill köpa en i minsta stl så min dotter kan ha den till sina dockor!!!
-
Nope bara brun!
-
Det gröna inuti & sömmarna är ju bara så sött till så det blir nog sött med rosa detaljer till oxå!
-
Den stjärnbodysen vi har köpte jag i somras & den är inte fin alls!
-
Min tös på 18 månader passade perfekt i molnoverallen i stl 80, men vänninnans tös på 7 månader varden för liten till på grund av för mycket mat... den gick inte att få igen alltså!
Tror dock att den blir tokig att ha på en som springer omkring på dagis så någon annan får nog ta den istället.
Köpte faktiskt en i stl 56 oxå för att ha som overall till en stor docka bara för att ha en molnoverall. -
Veloursnickisarna om någon vill se!
Stl 86 & 104 på mina barn på 1½ & 3 år!