Inlägg från: pusselbitar |Visa alla inlägg
  • pusselbitar

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Åh, här vill jag vara med. Jag har faktiskt inte kollat så mycket på lindex innan men nu på sista tiden har jag blivit positivt överraskad över hur fina kläder som finns. Vi blev oxå stolta ägare till en molnoverall igår Jag är helt kär. En röd stjärnbody fick oxå följa med hem. Vi köpte en overall i strl 74 men kanske borde köpa en i strl 80 oxå så vi är garderade heeeela vintern?

• pusselbitar

Hmm, nu läste jag att flera är missnöjda med sina stjärnbodys ... hoppas vi slipper en som tappar färgen.

• pusselbitar
    solida skrev 2007-09-06 07:57:17 följande:
    Jag sitter och längtar tills klockan blir tio så lindex öppnar! Ska stå och hänga på läset... Har ju verkligen inte råd den här månaden men det får väl bli havregrynsgröt för hela slanten sen.Ni som har köpt molnoverallen: Är den mjuk och följsam? Kan man krypa, ställa sig upp och kanske så småningon ta nåt steg i den? Eller känns den mer som en åkpåse?
    Min son lärde sig krypa för ett par veckor sen och han kröp iväg med overallen på när jag provade den på honom så han tyckte det funkade iallafall!
  • pusselbitar

Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.

Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?

• pusselbitar

Tack för alla svar om velourbyxorna! Dex är rätt smal så dom kanske inte sitter så snyggt på honom då ... men jag måste nog köpa ett par och testa för att vara säker

• pusselbitar
    Alexa skrev 2007-09-07 08:24:35 följande:
    Men testa hägsleplyschbrallorna... Dom var tajta och UNDERBARA!!! Hur stor é han??
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
  • pusselbitar

Oj, har inte varit inne sen igår morse och det är omöjligt att läsa igen allt ni skrivit.

Igår shoppades det friskt på lindex och eftersom jag passade på att bli medlem så blev det 15% rabatt på allt Men jag missade velursnickisarna så nu måste jag dit idag igen, det är väl ett bra tag innan han kan ha dom men vad spelar det för roll

• pusselbitar

Oh, igår köpte jag de bruna verlourhängselbyxorna, fanns hur många som helst kvar på Lindex i haninge. Verkar som att folket här inte fattat grejen med dom. Jag fick leta jättelänge och hittade dom längst inne i ett hörn, tackar tackar. Nu får bara sonen ta och växa till sig så där en tre storlekar väldigt snabbt Köpte den grå velourdressen i stjärnserien oxå så nu är den serien komplett här hemma. Tyckte inte den var så fin på galgen men på Dex var den jättefin.

• pusselbitar

Jag har för mig att jag läst i den här tråden att det skulle komma mössa och vantar till molnoverallen. Är det någon som vet om det verkligen är sant eller är det bara ett löst rykte? Jag frågade på en lindexbutik igår men kvinnan jag frågade såg ut som ett frågetecken när jag nämnde det. Visserligen kunde hon inte förstå vilken overall jag menade även om jag sa den bruna med moln hela tiden. Hon ville veta om det var en pojk eller flickoverall och jag envisades med att säga unisexoverall. När hon sedan hittade den så sa hon flera gånger "det är en flickoverall".

• pusselbitar

Idag ska jag lämna tillbaka en molnoverall på lindex i farsta, strl 74. Så om någon är utan så vet ni. Sen måste jag ju kika på den bruna velourdressen... tänk om man var lika givmild med kläder till sig själv som till barnen.

• pusselbitar
    milimina skrev 2007-10-01 08:07:10 följande:
    snorky,var ligger willys? jag vill haaaaa katvignappar
    Finns katvignappar på ica maxi och coop forum oxå. På babyland om ni har något sånt i närheten.

Vi köpte våra katvig nappar på ica maxi för typ 32 kr, sen såg jag att dom hade på åhlens barnavldening för 80 kr. Förvånad
  • pusselbitar
    milimina skrev 2007-10-01 08:38:51 följande:
    nej, det finns inte på vårt ica maxi eller coop tro mej, är det nåt jag kollar efter när vi handlar är det nya nappar för jag är så trött på de fula de har - men det kommer aldrig nåt nytt! babyland finns inte här snorky och jag bor i samma stad så har hon hittat på willys är det dit jag ska (snorky jag fick förresten vägbeskrivning av en kompis så jag hittar dit nu! )
    Ok Lycka till då
  • pusselbitar

Om man bor i stockholm och orkar ta sig till haninge så kan man nog få tag på plyschsnickisar. på lindex här hänger dom inne i ett hörn och det har funnits hur många som helst hur länge som helst. När jag köpte Dex´s så fanns det i typ alla storlekar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)