Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

kikar in här   jag börjar oxå bli lite frälst i Lindex.

var på stan idag och såg dom jättefina bodysarna och byxorna med stjärnor, men fattig som jag är så tänkte jag att "dom finns väl kvar ett tag till". men efter att ha läst här så börjar jag fundera...
    var inne på hemsidan nyss, och där kunde jag inte hitta varken body eller byan. inte är dom väl slut redan??   dom måste väl ha missat att lägga in dom eller nåt, eller ser jag dåligt??

jag åker till stan i panik imorron!!

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Snorky skrev 2007-09-05 23:17:01 följande:
    de lägger inte upp allt i webshopen... det är bara en viss del som säljs där. Men det kanske kommer senare?Jag tycker allt tar slut på Lindex på nolltid. Ser jag nåt jag måste ha köper jag det direkt... det var redan urplockat i Örebro idag o vad jag har fattat det som så kom kläderna igår typ... Tex fanns inga lånkisar i stl 80 kvar... och molnoverallen fanns bara 3 st kvar öht!! Jag ska ut till Marieberg imorrn o kolla läget där... vill byta lånkisar i stl 74 till 80 helst...
    okej, det är så det är.
    ska i alla fall skynda mig till stan imorron så jag får stjärnbody och byxa.

såg overallen på mitt lindex, men bara 2 st. kollade inte så noga då det inte är min stil, men man kanske skulle köpa en och sälja på tradera när dom tar slut i butik...
  • maadicken

nån mer som tycker att stjärnbodyn är liten i storlek??

köpte två olika av dom idag i storlek 74, till min son som är 68 lång. övriga kläder han har i 74 är lite stora än, men dom här gick nät och jämt att knäppa ihop...

• maadicken

ja bredden var ordentlig, men inte så det stör. får väl se hur den blir i 80 bara. kanske inte blir bra alls till min smalis.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)