Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Usch, vad jag ångrar mig!

Jag stod och klämde på de grå supermjuka och mysiga velourbyxorna i allkids-sortimentet, hade tag i ett par både till 2-åringen och ett par till 5-åringen. Men jag hängde tillbaka.. Visade sen 5-åringen byxorna i webshopen och frågade om hon skulle använda dem om hon fick dem och ja, det skulle hon. Hon är lite petig, det var därför jag hängde tillbaka dem från början...

Ska dit imorgon för att byta en klänning jag köpte idag, men då lär byxorna vara slut

Plyschoverallen är säkert också slut i den storleken vi behöver, nu när jag väl bestämt mig för att köpa...

gnäll, gnäll..

• snigelina
    maruttan skrev 2007-09-06 06:02:46 följande:
    Nej de här har ingen stjärna och finns ( fanns?) från stl 86 och uppåt! Någon som har sett dem i butik nu?
    Nja, här fanns bara några 86-or kvar i rosa och brunt.
  • snigelina
    Sanda skrev 2007-09-06 08:23:58 följande:
    Köpte oxå fleesejackan rosa med ugglor på till min lillflicka, kanonnöjd. Men köpte oxå mockasinerna med ugglor på. do var dyra 149kr!! Men ack så söta, tyvärr så är min dotters fot för hög så dom sitter inte så bra. Men kan säkert sälja dom på tradera.
    Vi köpte mockasiner med ugglor och de kostade 59,50 har jag för mig? Finns fleecejackan med ugglor bara på baby?
  • snigelina
    Sonen skrev 2007-09-06 08:27:43 följande:
    I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?
    Har bara sett den i brunt!
  • snigelina
    Sanda skrev 2007-09-06 08:29:02 följande:
    ja, eller det kanske inte kallas mockasin? typ mer tofflor i läder. Har inte kollat på barnavdelning, hon drar bara 74 än så länge.
    Vi menade olika Den du menar finns på baby och är som en lädertoffla. Priset var ok, tycker jag, om skorna är mjuka. Bobux och liknande kostar 250 kr eller mer.

Jag menade denna, som finns på storflick:
    www.lindex.se/Archive/ProductImages/S0000005929994_F_W30_070808152514.jpg
  • snigelina
    kikkan79 skrev 2007-09-06 09:19:35 följande:
    Åhhhh nu blir jag riktigt tjurig :)Väla - får du tag i overallen får du gå o äta en bakad potatis åt mig till lunch.Dom e ju så goda. Speciellt när man bor 60mil ifrån dom.Hoppas dock att jag får lite semester i oktober så vi kan åka ner.
    Ska du åka 60 mil för att äta bakad potatis?
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-09-06 18:48:44 följande:
    kommit hem med en molnoverall, rutiga byxor, stjärnkläder och så såg jag att dom fått in lila velour byxor.. dom som annars bara fanns i brunt, rosa och cerice! skit fina men jag hann inte norpa några för dom såg jag när jag stod i kassan å betalade så imorrn bär det iväg till Lindex igen å då ska jag även ha den där söta keps mössan och den fina koftan!
    Nämen? Lila? Det fanns det inte i vår butik. Var där alldeles nyss! Köpte iaf grå plyschbyxor från allkids-serien till 2-åringen och 5-åringen, brun plyschoverall till 2-åringen och rosa plyschbyxor med bred, vikt mudd upptill och mudd nedtill till 5-åringen, de var iaf nyinkomna.
  • snigelina

Haha. Jag är knäpp! Bara för att Line skrev om lila plyschbyxor kände jag att jag MÅSTE jaga rätt på dem till Stella. Men.. hon har inte ens några tröjor som passar till så jag tror jag hoppar det

• snigelina
    Line80 skrev 2007-09-06 19:55:23 följande:
    jag såg oxå dom rosa med mudd.. fanns även en jätte fin plysch jacka till. den ska jag nog oxå köpa.. byxorna skippar jag då vi har dom rosa ur tag 3 sortimentet.
    Ja, jag såg jackan också, men sånna används inte så mycket hos oss så jag valde bort dem. Dessa i 122 var längre än "tag 3"-byxorna, som var för korta för min 5-åring. Perfekt!
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2007-09-06 19:59:45 följande:
    vilka strl fanns de rosa byxorna i plysch o jackan till i? Hittade inte dom nånstans på Väla.. Men de kanske inte fått in allt än..
    86-122, på mellanflick alltså :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)