• yaaniz

jag märkte det igår så därför köpte jag en 104 till min son som snart är 2. den sitter bra upptill men är för stor nertill, men jag gjorde så att jag sätter gummiband nere i bena så blir dom inte så långa :)

kornelia skrev 2007-09-13 13:45:23 följande:
    jag köote veolurhängslebyxorna i strlk 98 till min dotter som är 2,5 år. De är korta upptill men långa i benen...När ska klädestillverkare lära sig att barn är längre i ryggarna än benen oprportionerliga s a s. Irriterande. Likaså Kappahl har mysdressar där man måste köpa jacka o byxa i samma storlek. *galet* ELLER har era barn samma storlek upptill som nertill. Min dotter har 98 upptill o 92 i benen...
  • yaaniz

Jag tycker det är super att det finns det på sockor och sånt i den strl, det är ju då dom springer som mest och risken finns att dom halkar. då är det jku bra med det :)

Morty skrev 2007-09-15 22:56:17 följande:
    Varför envisas de med att sätta pluppar under foten på strumpbyxor? (antislip) Hittade fina som jag ville köpa till dottern på Lindex, men så såg att där var pluppar. Då faller de bort direkt. Kan förstå att de har så på baby, men inte på de 86 - 122.
  • yaaniz

weei hittade en molnoverall idag :D det hängde en sissta där så jag tog den snabbt :D
    så bli gulligt på kommande bebis ..tihi..

• yaaniz

finns massa moln overaller att köpa på tradera, visste inte ens att det hade kommit en rosa förens jag såg på tradera :D tihi den vill jag ha, vet dock inte vad det är för kön på bebbisen i magen..men som nån annan skrev..får la sälja den sen om det blir en pojk :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)