• almn

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

ooo.. Vill oxå vara med här... Om jag får

Har lindex i stan med ganska mycket barnkläder Går och vill att min lille kille ska vara mindre så han kan ha alla de fina små bebiskläderna dem har nu!
    Som tur är finns det en massa fint till honom oxå i storlek 86!

• almn

Den där fin fina moln overallan såg jag idag! Såå fin!  Tyvärr är min gosse förstor för den! Men sambons syster får liten snart!

Där var några kvar i olika storlekar (i Eslöv)

• almn
    seSSa skrev 2007-09-21 11:48:47 följande:
    ingen aning faktiskt.. såg de i bildtråden för ca 2-3 dagar sedan o jag köpte de igår
    Ah.. Okej. Då kanske jag har tur. Tror inte att sakerna går så jättesnabbt här i Eslöv Molnoverallerna var kvar ett tag
  • almn
    seSSa skrev 2007-09-21 11:53:44 följande:
    hehe lycka till då fanns bara 2 st i strl 82 där jag köpte de så jag hade tur
    Tack.  hihi.. Måste ju ha dem!!
  • almn

Guuud vad jag blev besviken idag!

Var inne på vårt lindex här i Eslöv.
    Kollade lite själv efter velorsnickisarna,
    hittade inga.

Sen när jag frågade personalen så stod dem som frågetecken.
    Så där hade dem inga alls. Möjligtvis att dem skulle få in. Men det var inte någon
    som visste något.

• almn

Jag vill oxå ha den Kikkid kopian Såg den  idag! SKITSNYGG JU! Men sonen är liiite för stor för den tyvärr.. Här är det 13 kilo och 81 cm Så vi får snällt hålla oss till 86-92

• almn
    pärlan07 skrev 2007-09-26 20:32:10 följande:
    Såg en kanonfin klänning/tunika i vitt/orange och någon mer färg på bildtråden. Det var stora hjärtan. Är den köpt på lindex och vilka storlekar finns den i? Svamligt....någon som vet vilken jag prata om?
    Den är från lindex

Såg den idag  storlek 86-122
  • almn
    pärlan07 skrev 2007-09-26 20:44:52 följande:
    Tackar....tyvärr så har dottern min bara strl 74 kanske hade kunnat sträcka miig till 80..
    Annars kanske hon kan ha den nästa år hehe..
  • almn

Katvig napparna är najs! Min gosse har alla utom de lila hehe..

Sen är där nog "fel" på en av napparna. Den gule och den röde. Den är orange istället (har två av dessa och den andra är gul, även alla andra i äffären....

Någon mer som fått en orange napp istället för gul?!

• almn
    Snorky skrev 2007-10-02 23:16:55 följande:
    jo, jag har också fått en orange... har två pack just med de mönstrena o i ena packet är det gul napp o i det andra orange. Men mig gör det inget eftersom min minsta passar tokbra i oranget.
    Ja, jag tyckte att den oranga var snyggare. hehe..
     Min grabb slängde väck sin enda napp han hade en dag när vi var på ett köpcenter så jag var tvungen att köpa en ny (var ju den snygga röda han slängde) Köpte en liadan då.. men så var den andra nappen gul!!  hehe.. men då har man i alla fall en av varje
  • almn
    Kakan83 skrev 2007-10-25 14:28:37 följande:
    Jag letar å letar efter dom bruna plyschhängslebyxorna men kan inte hitta några i varken Lund eller Eslöv *vill ha*
    Jag letade oxå efter dem i Eslöv, men förgäves. Fann dem sen i malmö
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)