Inlägg från: siciliana |Visa alla inlägg
  • siciliana

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Vill oxa vara med i gänget!
    Här blev det minsann en molnoverall idag! Sprider sig som pesten!

• siciliana

Finns upp till 80 och kostar 199:-

• siciliana
    philmKarin skrev 2007-09-06 08:24:20 följande:
    hihi.. lägger in ett par bilder på min skrutta också...för vi kan väl inte få nog av den där overallen?   Hon är 1 år så hon är egentligen för stor för bebisoveraller men det bryr vi oss inte om eller hur Ang. stjärnbodysarna som tappar i färg... är det de vita som fanns med både röda och blå stjärnor? Har nämligen både body och T-shirt i garderoben som aldrig tvättats Tycker att Lindex ändrat sig bara på det året som jag haft barn... När jag var gravid så var det inte så upphetsande kläder direkt men sen kom de första kopierna och de märkte väl att det sålde så sen dess har det ju sprutat ut kopior - inte mig emot
    Vet inte om nån redan har svarat,men , japp, det är det kläderna. Igår köpte vi de nya stjärnkläderna, blå botten och vita stjärnor, så det är ara att hoppas att de är bättre...
  • siciliana

Vet att frågan dyk upp tidigare men jag frågar igen...
    Tror ni att det är försent att gå tillbaka med de gamla stjärnbodysarna? Fick min precis efter nån gång i våras, använde den i början på sommaren...

• siciliana
    miniGrynet skrev 2007-09-06 09:56:12 följande:
    Jag tror att det för sent för reklamation, men det är vad jag tror. Du kan ju alltid gå med den till din affär och fråga. Vet inte hur länge man kan reklamera en vara...
    Typiskt, men du har rätt ,mankan ju alltid fråga. Jag tycker sånt är lite pinigt bara...
  • siciliana

Snart får vi starta en bytestråd, för alla som en storlek av overallen men egentligen ville ha en annan storlek. Så kan vi skicka molnoverallen kors och tvärs över landet.
    Själv köpte jag 80, men undrar om jag inte skulle ha tagit en 74 istället. Roligare att den passar när den är ny, än att den är passar lagom till att den är utsliten...

• siciliana
    BlygTjej skrev 2007-09-06 14:30:46 följande:
    Siciliana: Hur stor är din dotter/son?
    [/citat]

Han var 69cm och 8.6kg sist vi mätte, det var två veckor sedan. Men han drar 74 på de mesta kläder även om han får plats i en 68 med.. Fast då är det lite tajt.
    Mollymajs skrev 2007-09-06 14:33:04 följande:
    [citat]
    Någon skrev idag på fm o o byta en stjärnbody som tappat färg. Skrev om det även igår. ja nämnde då att ja hade en blommig body som tappat all den röda färgen vid 1.a eller 2.a tvätten den köptes i våras nån gång me nhar inte använt den mer en 2 ggr max. Jag tog med den till Lindex idag för o höra om den skulle bli så. Jag fick pengarna tillbaka direkt. De hade visserligen inte fått in reklamationer på den innan men s åskulle det inte va. Det bästa av allt är att den var i stl 74 som tjejen växt ur för ett tag sen och nu kunde ja köpa en fin klänningstunika i 86 istället Inga problem alls att reklamera.
    Det var bl.a jag som skrev. Vad bra att du fick byta, då ska ja helt klart gå tillbaka med min med!
  • siciliana
    BlygTjej skrev 2007-09-06 14:30:46 följande:
    Siciliana: Hur stor är din dotter/son?
    [/citat]

Han var 69cm och 8.6kg sist vi mätte, det var två veckor sedan. Men han drar 74 på de mesta kläder även om han får plats i en 68 med.. Fast då är det lite tajt.
    Mollymajs skrev 2007-09-06 14:33:04 följande:
    [citat]
    Någon skrev idag på fm o o byta en stjärnbody som tappat färg. Skrev om det även igår. ja nämnde då att ja hade en blommig body som tappat all den röda färgen vid 1.a eller 2.a tvätten den köptes i våras nån gång me nhar inte använt den mer en 2 ggr max. Jag tog med den till Lindex idag för o höra om den skulle bli så. Jag fick pengarna tillbaka direkt. De hade visserligen inte fått in reklamationer på den innan men s åskulle det inte va. Det bästa av allt är att den var i stl 74 som tjejen växt ur för ett tag sen och nu kunde ja köpa en fin klänningstunika i 86 istället Inga problem alls att reklamera.
    Det var bl.a jag som skrev. Vad bra att du fick byta, då ska ja helt klart gå tillbaka med min med!
  • siciliana

Oj vad konstigt det belv.. Och dubbelt med!

• siciliana
    miniGrynet skrev 2007-09-11 10:33:22 följande:
    Jag är lite kluven angående den här, är den fin/söt eller ful? Vad säger ni andra? Sambon skulle inte gilla den, men jag tänkte till typ en benvit tröja och ett par tights i benvitt också... www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Den är sååå fin! Måste tillverka en lillesyster till Wille som kan ha en sån!
  • siciliana
    miniGrynet skrev 2007-09-11 11:12:41 följande:
    En som gillar den alltså... Jag tror att den kan passa på rätt barn... Måste nästan prova på Elise om vi är på Lindex snart. Den är lite ful-snygg tycker jag... Tack för era ärliga åsikter!
    Om du gillar den, så kan jag ju tipsa pm den fina bruna med en bambi på www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=653100&parentid=0&color=653069&NewView=true

Denna är jättefin med, tycker jag. Men så är jag ju en rådjurs-sucker också!
  • siciliana
    Line80 skrev 2007-09-12 15:26:22 följande:
    ni som letar vinterjacka till dottern.. såg att det kommit in jätte fina idag bruna med vita cirklar.. samma tyg som dessa tajts längst till höger... det enda jag köpte idag va en grå tröja med dragkedja i halsen och gitarr print.. så snygg. mitt Lindex är inte så bra på att uppdatera med nyheter.. den gitarr tröjan på tjej avd hade inte kommit in där tex och inte heller några velour brallor.
    Jättejättefina leggings med djur!
    ♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana

Vad är det för orange-flum-tröja ni pratar om? Kan ingen lägga ut en bild i bildtråden? Eller finns den redan där?

♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana

Vem var det (för det var väl i denna tråden?) som hade en bild på både molos och lindex gråa body med vita prickar och rosa kanter?

♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana

Den där fina turkos pyjamasen med vw-bussar på, vilka storlekar finns den i? Det fanns en bild i bild-tåden...

♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana

I vilka storlekar finns molnbodyn och molntröjan? Är det någon som har bild på molntröjan? Efterlyser gärna bilder där barnen har på sig kläderna istället för att kläder bara ligger "platt" på fotot!

♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana
    snigelina skrev 2007-10-04 14:14:56 följande:
    Fast de är inte nya. Här har de funnits minst 1,5 månad. Har tittat på dem jättemånga ggr Skulle vilja se en bild där de används..
    Och jag skulle vilja se en bild där molnbodyn används.. Och då tänker jag främst på den bruna. Undra om den skulle passa till de bruna t3b2-velourisarna som sonen har?
    ♥♥♥ωιllε♥♥♥
  • siciliana
    Fru Allerdahl skrev 2007-10-29 21:56:53 följande:
    Nu får ni sluta! Du m y är väll inte så äkta? Jag har sett fler med just den my-bilden *lipar* Här har du annars din gamla jävel.. Men bilden är kanske för liten
    Åh, jag blev jättenyfiken på vilken tråd det skulle varit egentligen! Lät lite argsint det där! Sånt gillar vi!
    Kan man gå på After Work även om man är mammaledig? Eller blir man utslängd då?
  • siciliana
    Snorky skrev 2007-12-03 13:02:11 följande:
    jo, de brukar ha en dag i december med 25% på allt i butiken. Får se när det blir! eller OM det blir... man vet ju aldrig!
    Fick en rabattkupong med posten idag, där var det 25% på ett helt köp, så det kan man väl jämföra med 25% i hela butiken...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)