För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Vill oxa vara med i gänget!
Här blev det minsann en molnoverall idag! Sprider sig som pesten!
Vill oxa vara med i gänget!
Här blev det minsann en molnoverall idag! Sprider sig som pesten!
Finns upp till 80 och kostar 199:-
Vet att frågan dyk upp tidigare men jag frågar igen...
Tror ni att det är försent att gå tillbaka med de gamla stjärnbodysarna? Fick min precis efter nån gång i våras, använde den i början på sommaren...
Snart får vi starta en bytestråd, för alla som en storlek av overallen men egentligen ville ha en annan storlek. Så kan vi skicka molnoverallen kors och tvärs över landet.
Själv köpte jag 80, men undrar om jag inte skulle ha tagit en 74 istället. Roligare att den passar när den är ny, än att den är passar lagom till att den är utsliten...
Oj vad konstigt det belv.. Och dubbelt med!
Vad är det för orange-flum-tröja ni pratar om? Kan ingen lägga ut en bild i bildtråden? Eller finns den redan där?
Vem var det (för det var väl i denna tråden?) som hade en bild på både molos och lindex gråa body med vita prickar och rosa kanter?
Den där fina turkos pyjamasen med vw-bussar på, vilka storlekar finns den i? Det fanns en bild i bild-tåden...
I vilka storlekar finns molnbodyn och molntröjan? Är det någon som har bild på molntröjan? Efterlyser gärna bilder där barnen har på sig kläderna istället för att kläder bara ligger "platt" på fotot!