• Tess N

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Min son är 9 mån, väger 9 kg och är 74 cm lång. Tror ni han kan ha en molnoverall (stl 80), eller ser det bara konstigt ut. Det är kanske mer en bebisoverall?

• Tess N
    jojoa75 skrev 2007-09-06 10:27:50 följande:
    nej jag tycker absolut att han kan ha en sån i strl 80...
    Tack! Då får man kuta ner till Lindex och handla
  • Tess N

Så där ja, en molnoverall i stl 80 till sonen idag   Det fanns en hel del kvar på Lindex i Tyresö om någon har vägarna förbi. Funderar skarpt på att köpa en i typ 62 eller nåt till nästa barn. Har visserligen inte tänkt skaffa nästa förrän om ett par år, men ändå

• Tess N
    pusselbitar skrev 2007-09-06 21:50:29 följande:
    Vi köpte en molnoverall i strl 74 i förrgår och idag var jag tvungen att köpa en i strl 80 för att vara säker heeela vintern.Jag har inte handlat så mycket barnkläder på lindex förrut så jag undrar om velourbyxorna med en liten stjärna på höften är bra?
    Jag gillar velourbyxorna väldigt mycket! Har haft 3 par, och de har hållt både färg och form
  • Tess N

Nu tänkte jag fråga om något annat än molnoverallen

Bamse regnkläder till pojk, på webshopen står det att den är slut i lager i storlek 86. Tror ni de får in fler? Köpte nämligen regnbyxorna på "mitt" lindex, men där fanns inte jackan i rätt storlek. Om jag inte får tag på jackan kommer jag lämna tillbaka byxorna också.

• Tess N
    Sötastistan skrev 2007-09-07 19:09:15 följande:
    hej dagens lindex shooping blev för min del:1 molnoverall till bebis i magen1 Bamseregnställ till min 1 åringa sonEtt par bamse gummistövlar till sonenSå glad! tänk va lite shooping kan göra-)Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...
    Vilken storlek köpte du i bamseregnstället till din son? Är på jakt efter stl 86, men de verkar vara slut överallt eller?
  • Tess N

Är det någon som tvättat sin molnoverall? Hittar nämligen inget tvättråd...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)