För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Så då har jag köpt sista Molnoverallen i sonens storlek i denna stad, ibland har man tur *jag som inget skulle ha då vi redan har*
Så då har jag köpt sista Molnoverallen i sonens storlek i denna stad, ibland har man tur *jag som inget skulle ha då vi redan har*
Ja visst är velourdressen superfin men tyvärr så är den lite för stor än så jag bad mamma sy ett par istället, lite typiskt när det fanns en massa kvar här. Gick ju bra det oxå förutom att det blev två Men hon bara skrattar för hon tycker det är rätt skoj att jag vill att Wille ska ha liknande kläder som jag hade när jag var liten, retroråtta kallar hon mig *S*
Lite molnoverall.....jag brukar alltid tvätta allt innan det går till användning men jag tänkte höra om det är nån fler som gjordet och om ni i så fall torktumlat eller hängtorkat den torr???
Läser mest för tillfället men måste nu ändå höra om den bruna plyschbyxdressen är slut runt om i butikerna? Var inne i stan i veckan och då fanns den bara i strl 104 och 110 Hade ju gärna haft en sån åt sonen, även om dom hänger på flickavdelningen
Men jag fick mig en brun plyschdress istället, sista på stället *nöjd*
Gissa om jag blev besviken.....ingen rea på Lindex barn här i stan inte Blev lite shopping på KappAhls rea och Exits crazy days iaf så lottlös blev ju inte sonen
Ingen rea här inte Hittade nåt enstaka plagg men det hängde bland det ordinarie så det var ju mest om man snubblade på det....orkade inte fråga om rean för sonen var inte direkt på shoppinghumör då vi var där....
Men varför är det så olika, det är ju ändå en kedja så man kan ju tycka att viss likhet borde finnas både bland rutiner, rea och annat....