Inlägg från: grabbarnabus |Visa alla inlägg
  • grabbarnabus

Alltså jag har problem vad jag ska ha för mössa till min lilla tjej till molnoverallen, hjälp mig............

• grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 19:45:02 följande:
    Jag med. Fast jag vet dock inte om jag får en tjej eller kille
    hahahah......ja då får det bli en vit kanske?

Jag vill ha en så det syns att det är en flicka, löjlig jag vet, men jag har redan 2 grabbar som har grabbiga mössor
  • grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 19:51:42 följande:
    Nej men det förstår jag Men det var nån annan som hade köpt en från HM och hade bild här tidigare i tråden... Sån har min dotter också, fast nu är det ju inte hon som skall ha overallen.. Så!Köper nog nån vit mössa... Hade velat haft från Kikkid men dem har ju inga helvita!
    Oj, nu blev jag ju nyfiken, hur ser den mössan ut?
  • grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 20:00:19 följande:
    Åh så funkade de inte... Sidan 2 iallafall. Längst bort till höger längst ner. Finns ljusrosa & vit!
    Hahaha den mössan i vit har min lilla tjej, ända sedan jag fick mitt första barn har jag velat ha en sådan Men jag tyckte att ändarna var lite i vägen i overallen......
  • grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 20:17:02 följande:
    Ahaa www.freshmilk.se/product_info.php är ju suuuperfin Vill ha, men finns inte i den strl jag behöver
    Ja, 4 år kan ju bli lite stort på bebis Ialla fall får vi hoppas det för din skull, den ska ju ut också, hahahahaha
  • grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 20:30:27 följande:
    Haha Hittade den nu i rätt strl. Wiiie, ska just beställa men velar om strl.0-2 månader eller 2-4 månader?
    Oj, ki-kid är små i storlekarna har jag hört ( tror jag). När kommer bebbe? Ska den ha mössan hela vintern skulle jag tagit storleken större.....å andra sidan är det ju roligt att köpa ny mössa när du vet vad det är...så då hade jag nog tagit minsta storleken ändå hahahahah
  • grabbarnabus
    LillaÄrtan skrev 2007-09-10 20:42:36 följande:
    Ungefär så resonerar jag också Det gör ju liksom inget om den växes ur... Bara en anledning att få köpa en ny.Haha. Nog är man knäpp!Men talade med sambon som betalar denna mössa så jag får beställa den bums.. Han tycker 2-4 månader. Dessutom bor vi i norr, så jag kommer att ha en tunn bommuls hjälmmössa under...
    Såg nu att du är beräknad i oktober, har själv en 20 oktober kille... det blir nog jätte bra med stl större!
  • grabbarnabus
    annie dark skrev 2007-09-28 12:00:16 följande:
    Gillar också me too, haft en velouroverall därifrån.De är ju inte sådyra heller jämfört med andra märken. I Uppsala har vi ne barnklädesaffär som fått in lite av deras kläder, bla en body som jag nog köper.
    Oj, jag gillar också deras kläder, men nog tycker jag de är rätt dyra......
    2 prinsar och 1 prinsessa
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)