• Ellien

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Lägger genast till som favorit...

Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt

• Ellien
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:57:35 följande:
    Nåt sånt mail fick inte jag Finns det nån erbjudande kod eller vad står det?
    Så här står det: Just nu får du 10% rabatt på ditt första köp hos Lindex shop online E0906
  • Ellien

Var för snabb
    Ange internetkod: E0906

• Ellien

Var ju tvungen att ta en tur till Lindex idag när jag hade läst den här tråden . Kom hem med både velour-hängslebyxorna och lila velourbyxor + några tröjor, strumpor, mockasiner...

Var tvungen att kika på molnoverallen också, även om det inte var aktuellt att köpa. Jättefin!

• Ellien

Jag var också iväg idag för att köpa lite ur "ta3 betala för 2"-sortimentet, men precis som Helle skrev så var det väldigt utgallrat. Det fanns inte ett enda plagg kvar i storlek 86. Velourbyxor fanns det överhuvudtaget inga alls kvar.

Har de missbedömt efterfrågan helt eller??? Det är ju inte sååå länge sen som kläderna kom ut i butik...

Helle skrev 2007-09-10 17:16:23 följande:
    Var in idag för att kolla efter velour-byxorna. För det första, varför hänger de på tjejavdelningen. De fungerar ju lika bra till killar. För det andra, här har vi två Lindex och det var precis utrakat. Fanns ett par byxor i stora storlekar och så hade jag turen att få tag i ett par svarta 86 till sonen, men inga bruna Att ta 3 för 2 var inte att tänka på. Får väl kika igen men det lät inte som det skulle komma in fler.
  • Ellien

Jag har en fundering...
    Var på Lindex idag (igen!) för att se om "mitt" Lindex hade fått in några velourbyxor. Inte ett enda par fanns. Däremot fanns det otaliga av de andra byxorna som ingår i "ta 3 betala för 2"-sortimentet. De där som är som tunna mjukisbyxor. De fanns i en mängd olika färger, bl.a. grönt, blått och grått. De som tidigare har sagt att velourbyxorna skulle komma i de färgerna - det är inte så att det är olika byxor vi pratar om? Hoppas ju givetvis att jag har fel och att velourbyxorna kommer i måååånga färger men jag blev lite fundersam...

Hm, blev kanske lite invecklat men ni förstår säkert hur jag menar

• Ellien

var bor du?

pucken skrev 2007-09-13 21:31:17 följande:
    åhh ni lindexexperter kanske vet om det finns nån uggletröja i strl 86 nånstans? på min lindex har den bara två i 110 kvar
  • Ellien

Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Såg att den fanns kvar i Malmö igår men då är det lite långt

pucken skrev 2007-09-14 07:18:12 följande:
    klipsk jag är jag vill ha tag på en uggletröja i 86, i stockholmstrakten. bor i västerhaninge så ju närmre desto bättre
  • Ellien

Hm, jag har alltid problem med de kläder som har vitt i sig. Men du kör alltså alla sådana kläder tillsammans? Utan missfärgningar? Trots att de har olika färger i sig? Jag tvättar allt sånt separat och det känns som slöseri både med energi och vatten.

snigelina skrev 2007-09-15 09:03:55 följande:
    Nejdå Vi har både en röd och en grön och alla hjärtan är vita! Vi har tvättat med "vit-tvätt", dvs blandtvätt med kläder som har vita detaljer. Tex vita & rosa medaljongklänningen, pops basränder, pops hamn/bondgårdskläder och allt annat som har vitt som ljusaste färg
  • Ellien

Tyvärr verkar de gröna ugglorna bara finnas på kjolen. Jag hade också gärna sett dem på fler plagg.

Lokatt skrev 2007-09-16 20:55:11 följande:
    Aha.. någon annan som kan hjälpa till och reda ut begreppen? finns gröna uggle mönstret på något annat än kjolen tro?
  • Ellien

Suck! Jag vill också ha post från Lindex... jaja, det kommer väl. Trodde det skulle komma idag för Citymail delar ut här tis och fre, men icke... *väntar vidare*

• Ellien

Min dotter är precis 1 år och hon är av den lite rundare sorten. Ligger lite över mittenkurvan på både längd och bredd och ändå ligger hon efter storleksmärkningarna. Så jag vet inte vilken typ av barn storlekarna är beräknade efter

milimina skrev 2007-09-25 07:02:56 följande:
    junior har 80 nu och han är 13 månader det är väldigt olika. han ligger exakt på mittenkurvan längdmässigt men eftersom han är den smala sorten ligger han lite efter storleksmässigt om man ser till åldersmärkningen på kläderna.
  • Ellien

Min tös heter också Wilma. Vägde ganska runt 11kg och var 77cm lång hon också.

Lilla Linda skrev 2007-09-26 16:37:12 följande:

Oj ser att ni pratar vikt o längd...Vilma 1år= 11kg 77cm:) lite störreSka shoppa massa kläder på lindex som jag spanat in i bildtråden!!!hängsel klänningen med massa härliga fräger i orange e bara ett måste!
  • Ellien

Skriver som en kratta ser jag. "vägde runt 11kg" skulle där stå

• Ellien

Är mycket besviken!
    Varken ica Maxi eller Willys här hade de fräcka napparna

• Ellien

Blev väldigt glad när jag kom till Lindex idag. T3b2-sortimentet var uppdaterat med nya randiga och enfärgade tröjor. Jag hittade både med ränder i orange/brun/vit och rosa/vit/vinröd. Dem har jag inte sett innan

Fast å andra sidan fanns där inga snigeltröjor . Jaja, då får jag en anledning att åka dit om några dagar igen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)