• Cajsan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

JAAA!! Jag fick tag i en molnoverall idag. Men något som är jättekonstigt är att det inte finns någon tvättrådslapp i! Har ni andra det? Var sitter den och vad säger tvättrådet?

• Cajsan

Nej. Inget tvättråd någonstans! Vad ska de tvättas i? Och står det något annat?

• Cajsan

Sorry! Man är ju inte bra på att leta!!! Hittade tvättrådet långt ner i ena benet! Tack för tipset!

• Cajsan

Var på Lindex i "stinsen" idag och de byggde tyvärr om, så jag hittade ingenting! (De brukar ha ganska mycket kvar annars!)
    Är sugen på hängselvelourisarna! Visst fanns de på pojkavd från 86?
    Köpte istället en grön plyschoverall på Exit som är randig i 2 olika nyanser, fodrad med tyg. Funderar på att ha den innan det är dags för fleecen, men det kanske var ett onödigt köp! Kunde bara inte låta bli!

Aprilia: Åhh vilken snygg mössa till, vart är den köpt?

• Cajsan

solida: ahaah...det var helt kaos på den lindex - får kolla någon annanstans!

• Cajsan

solida: tänkte på det idag oxå - har ingen anning! Det verkar inte genomfört iaf!

• Cajsan

Coca cola light: tyckte att jag såg en 80-a på Lindex i Jakobsbergs C.
    Ring och kolla och be dem lägga undan. Tydligen fanns det ju även i Högdalen!

• Cajsan

Förstår någon om molnoverallen är rosa med vita moln eller om det är fodret som ska vara rosa?

• Cajsan

philmKarin: ja är det så att fodret är rosa så skulle jag vilja byta, men jag har redan tvättat min! Så det blir att sälja på Tradera i sånt fall!
    Fast den är säkert rosa med vita moln, och då vill jag hellre behålla den bruna!

• Cajsan

Lillaärtan: Sååå cooola kläder! Är grymt sugen på "outfitten"! Får se om man kan få tag i någon!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)