Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Vill också vara med!
    Enda klädaffären i stan är Lindex, så det blir en hel del därifrån... Ja, det mesta faktiskt.

Ska ha bebis i oktober o köpt den bruna lurviga overallen från Lindex, men ser att ni surrar om nån Molnoverall, kikade in hos Vilmas Mamma och kikade in den.
    SÅ SNYGG! Måste bara ha den... Men verkar inte finnas i webshoppen och ej heller i min Lindexbutik

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Måste alltså in på Lindex IDAG
    Har en bekant som jobbar där... Kanske jag skulle smsa henne & fråga om den kommit in... 

Ang. Äppel/Hjärt-tröjan. Om det är den som jag köpt åt dottern i grönt? (Har bild i mitt galleri under shopping!)
    Jag har BARA sett äpplen medans sambonf rågade mig vart hennes HJÄRT-tröja är... Fattade inte vad han surrade om. Det är ju både och. Jag har missat

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Vad ska man med artikelnummret till?

• LillaÄrtan

Gud så skoj med en Lindextråd

• LillaÄrtan

Ahaaa....

• LillaÄrtan

Jaha, tog jag död på tråden nu?

• LillaÄrtan

Jag har lurvoverallen och ska nog byta mig till en sån molnoverall i em om dem hunnit få in dem på Lindex här i stan...

• LillaÄrtan

Jag blir ju stressad med er!
    Ska in senare i em... Inte orolig att dem skulle vara slut iallafall.
    Bor på ett så litet ställe så...

• LillaÄrtan
    lillronya skrev 2007-09-06 14:31:30 följande:
    Tror ni man får lov att lägga undan den i två veckor. Har inget ärende till stan innan dess.
    Här får man lägga undan max 3 dagar.....
  • LillaÄrtan
    Line80 skrev 2007-09-06 14:34:08 följande:
    men ring å kolla så du kan lägga undan en då!!
    Tror jag inte behövs... Inte här i stan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)