Inlägg från: Amathea |Visa alla inlägg
  • Amathea

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ni som är med i lindexklubben o får mail eller så:
    har ni aldrig handlat över nätet förut?
    Jag har aldrig fått mail från lindexklubben trots att jag anmält min adress

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Amathea

Fuskigt Jag får ALDRIG mail från dom, men kollade en extra gång om jag fyllt i alla mina uppgifter och det har jag. *irriterande*

• Amathea
    Tildamamman skrev 2007-09-06 21:25:53 följande:
    Kanske slänger hotmailen det i skräppost med en gång?? Jag bytta mail hos dem nu...
    Jag får ändå ett meddelande om att jag har skräppost... och där fanns inget från lindex, men från lite annat...

Får väl ifrågasätta det hos Lindex imorrn.... om gubben vill med o shoppa vill säga.
    har varit på gekås idag, så det e inte säkert att han är så sugen
  • Amathea

Har ni lindexkort med eller utan kredit då? Jag har utan... De ska ju inte spela nån roll... på hemsidan står de ju att man ska få erbjudanden, men jag får ALDRIG några!

• Amathea

Enligt alla uppgifter på internet så stämmer adressen jag angivit där. Så konstigt! Jag läste på informationen nu att man bara får 15% om man skaffar lindexkort med kredit...

• Amathea

minigrynet. Förr fick man det... när jag skaffade mitt. Men sen har dom gjort så bara dom med kreditkortet får det. Dumt tycker jag. Så jag får väl säga till gubben min att skaffa ett med kredit. Man behöver ju inte använda krediten för det väl?

• Amathea

Här är utdrag från deras hemsida.... Välkomstrabatt Du får 15% rabatt på ditt första köp när du samtidigt ansöker om Lindex Club-kort med kredit.

• Amathea

Jag har exakt samma problem med framförallt vår son. Han är för mager för dom där fina brallorna. Han är 16,5 månad och vägde drygt 8 kilo sist. En riktig spinkis. Tyvärr. För plyschisarna är SÅ fina!

• Amathea
    Tess N skrev 2007-09-10 16:04:27 följande:
    Är det någon som tvättat sin molnoverall? Hittar nämligen inget tvättråd...
    Tvättrådet ska finnas långt nere i ena benet...
  • Amathea
    miniGrynet skrev 2007-09-11 20:53:42 följande:
    Nej, det gör jag inte. Är lite inne på att kanske börja sälja dessa kläder, därför nyfiken på hur andra ser på dom. Har själv inte nån egen erfarenhet av dom, har känt på en klänning i en affär, men tycker dom är fina.
    Jag har haft ett par jeans med tillhörande tröjja till pojken, och jeansklänningen med tillhörande tröjja till tösen.
    Och dom var fina och mjuka.
    Mina föräldrar köper till inköpspris, men de har inte blivit fler kläder för det....
    Personligen tycker jag att Alfons är ltie för gulligt
    Men, jag funderar ändå på stövlar, regnkläder, mössa osv från wiges.
    Just pga priset, och att allt matchar. Finns inget värre än färger som skär sej!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)