För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Ni som är med i lindexklubben o får mail eller så:
har ni aldrig handlat över nätet förut?
Jag har aldrig fått mail från lindexklubben trots att jag anmält min adress
Ni som är med i lindexklubben o får mail eller så:
har ni aldrig handlat över nätet förut?
Jag har aldrig fått mail från lindexklubben trots att jag anmält min adress
Fuskigt Jag får ALDRIG mail från dom, men kollade en extra gång om jag fyllt i alla mina uppgifter och det har jag. *irriterande*
Har ni lindexkort med eller utan kredit då? Jag har utan... De ska ju inte spela nån roll... på hemsidan står de ju att man ska få erbjudanden, men jag får ALDRIG några!
Enligt alla uppgifter på internet så stämmer adressen jag angivit där. Så konstigt! Jag läste på informationen nu att man bara får 15% om man skaffar lindexkort med kredit...
minigrynet. Förr fick man det... när jag skaffade mitt. Men sen har dom gjort så bara dom med kreditkortet får det. Dumt tycker jag. Så jag får väl säga till gubben min att skaffa ett med kredit. Man behöver ju inte använda krediten för det väl?
Här är utdrag från deras hemsida.... Välkomstrabatt Du får 15% rabatt på ditt första köp när du samtidigt ansöker om Lindex Club-kort med kredit.
Jag har exakt samma problem med framförallt vår son. Han är för mager för dom där fina brallorna. Han är 16,5 månad och vägde drygt 8 kilo sist. En riktig spinkis. Tyvärr. För plyschisarna är SÅ fina!