Inlägg från: Majalaja |Visa alla inlägg
  • Majalaja

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ååå, såg också molnoverallen i dag och grämde mig över att jag inte har nån liten bebis längre. Men 80, fanns det så stora? Då skulle man kanske satsa på den som vagnoverall då. Annars känns ju fleece rätt opraktiskt till en 14-månaders...

• Majalaja

Var ju på Lindex varje dag i tre veckor och frågade efter den bruna molnbodyn. Så nu är jag en kändis där I dag när jag var inne plockade expediten fram ouppackade påsar med MOLNMOCKASINER för hon hade tänkt på mig när hon såg dem! Såååå söta! Köpte dock inga i dag, men jag ska!!

• Majalaja
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-07 16:20:09 följande:
    jag kommer nog måsta köpa båda seten majalajavilken avd. fanns molnmockasiner???? baby?
    Hm, de var ju fortfarande ouppackade så jag vet inte. Men de fanns i små storlekar, såg en i 17/18, så det kan nog finnas på baby.
  • Majalaja

Mörkblå med vita moln och gröna sömmar.
    Bruna med vita moln och rosa sömmar.

Kan inte bestämma mig! De bruna passar ju fint till den bruna bodyn. Men skulle hellre ha haft en annan färg på sömmarna. Å andra sidan har ju min kille den rosa molnbodyn också, sötisen!

• Majalaja

Ja, det är lätt att bli såld på molnmönstret. Så blir man väl helt trött på det om ett tag.
    Jag har i alla fall shoppat monsterbody och monstertröja åt mina killar i dag. Och vita monsterstrumpbyxor åt lillkillen. Så kul att det äntligen finns lite roliga strumpbyxor som även killar kan ha. Så himla mycket mera praktiskt på vintern än långkallingar!

• Majalaja
    philmKarin skrev 2007-11-07 20:28:48 följande:
    Jag ska köpa ett par i varje storlek
    Hihi, jag med tror jag. Har dock aldrig testat Lindex-mockasiner tidigare, har bara Pop:s. Är Lindex bra? Jag menar, sitter de kvar på foten?
  • Majalaja

Alexa: Inte i närheten av Gbg, men har för mig att jag såg den i vår butik här. Kan kolla i morgon om du vill. Det går ju att skicka också...Vilken storlek?

• Majalaja

Finns mörkblå med grön söm också! Börjar på små storlekar, jag såg dem åtminstone i 17/18 men vet inte hur högt de går.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)