Inlägg från: Nirnaeth |Visa alla inlägg
  • Nirnaeth

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Satt här och smygläste lite i morse, och såg bilder på den fina molnoverallen. Trodde aldrig att den skulle komma hit, men vi chansade iaf och sprang ner på stan.
    Fanns EN kvar i 56, så jag vågade inte låta bli den

Trist att stjärnlångkallingarna inte håller måttet..hade tänkt köpa såna åt stora sonen, men då struntar jag nog i det. Ingen vits om dom ändå inte håller sig fina.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    hursomhelst skrev 2007-09-06 12:03:19 följande:
    men hörde av min goa kompis att det va ett annat material i de större lånkisarna
    Hmm..hoppas det då. Han har iaf 92 så det är ju lite stort iaf å andra sidan kostar dom ju inte så mycket heller så det är väl inte hela världen.
  • Nirnaeth
    kidA skrev 2007-09-06 12:20:59 följande:
    ååhh jag har världens ågren.köpte ju en overall igår till min 1månaders baby.love väger över 5 kg nu o kanske är runt 56 lång.o jag tog en 68a för att de bara hade en 56a o en 68a.skulle ni valt en mindre? han når ju nästan ut med armarna i ärmarna.men benen ligger han ju mest o sparkar med där magen ska vara eg.men han kanske växer i den? han kan ju ha 62 i kläder redan o iom att overallen är lite liten i stl så kanske 68 är bra då? så han har ngt att växa i? VAD SKULLE NI GJORT? bytt till en 62a eller behållt 68an?
    jag hade nog behållt 68:an, den är kanske stor nu men han växer snart i den. Och då räcker den länge också
  • Nirnaeth

Min lär inte användas förräns i Februari, eller början på Mars (bf 27:e feb), men då lär det ju vara lagom temp för overall iaf, med lite kläder under dock.

• Nirnaeth

Nån mer än jag som tycker att stjärntröjorna var stora i storlek??
    Köpte en i strl 92 åt min son, och samtidigt köpte jag en annan långärmad t-shirt också den i 92. Skillnaden mellan dom är enorm! Stjärntröjan är tokstor, och lär inte passa honom än på ett bra tag.
    Den andra 92:an satt perfekt däremot.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)