Inlägg från: Pasadena |Visa alla inlägg
  • Pasadena

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Å här vill jag vara med. Älskar lindex kläder (ok kopior då).

Molnoverallen är den i fleece eller? Kikade in på Vilmas bilder och det såg ut så..? SUperfin..hoppas det finns kvar någon när jag ska dit i morgon.

• Pasadena

Men visst är den i fleece? SUPERFIN!

• Pasadena

Tjohoo nu har jag ringt till vår lindexbutik och lagt undan en i stl 62, perfekt
    Det fanns bara 2 kvar, jiiha!

• Pasadena

Hur borde man tänka...Min dotter är 2 mån och har stl 56. Är det smart att köpta stl 62 i overallen? Tanken är att hon ska ha den i höst...Kanske borde jag ta 68? Men då kommer hon säkert bada i den? SVÅRT!

• Pasadena
    Line80 skrev 2007-09-06 13:18:38 följande:
    jag tycker 68 så kan hon ha den hela hösten, dom växer ju mkt i början och som det verkar är overllarna rätt små i strl.
    Tanken är att hon ska kunna ha den när vi är ute och går i sjalen eller babybjörnen...kommer den inte hänga på henne om jag tar stl 68?
  • Pasadena

Snacka om farlig tråd. Vi triggar igång varann Bra för lindex

• Pasadena

Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!

• Pasadena

Alexa,
    guud vad fina, vad söt din lilla skrutt var i dem !

• Pasadena
    lollypop skrev 2007-09-09 10:40:13 följande:
    Denna ska jag ha!Sen ska jag ha en Kik kid-mössa också!Och sen ska jag ha... nån mer
    Är denna mössan från lindex? Jättefin!
  • Pasadena
    Vilmas Mamma skrev 2007-09-09 12:06:46 följande:
    Jag har köpt en brun kidkid mössa med grön stjärna på till Edvin.
    Var hittar man kidkid nånstans?
  • Pasadena

He he var inne på lindex igår och handlade strumpor med min dotter i vagnen som låg i molnoverallen varpå expediten utbrister : VAR har du köpt den där overallen, folk är som galna och massor har frågat efter den men vi har inte fått den till vår butik!
    Massa fl:are som varit inne och letat antar jag

• Pasadena
    miniGrynet skrev 2007-09-20 14:45:57 följande:
    Ja, och i alla storlekar!Trist för dom som budat över 600 kr på Tradera!! Nu kunde dom fått den för ca 250 kr inkl porto till sin affär i kvarteret... Åh, vad jag inte hade varit glad om jag budat på en på nätet...
    Folk är inte kloka. 600 spänn för en overall, från lindex !
  • Pasadena

Jag börjar fakitskt tröttna på overallen, nog för att den är cool men SÅ snygg är den ju inte

Det irriterar mig att de inte sätter ut alla retrokläder på hemsidan. Man får ju leta som en galning i affärerna, där finns de ju inte överallt heller.

• Pasadena
    solida skrev 2007-09-20 16:14:53 följande:
    Jag (eller Milo) fick en present idag. En body med gitarrer, grå med gröna kanter. Precis likadan som jag köpte till honom i förra veckan... Och i samma storlek (80). Hon hade tyvärr inte kvar kvittot, och jag har inte heller kvar kvittot. Dock sitter lapparna kvar. Kan jag gå in med den och byta till ett annat plagg utan kvitto om lapparna sitter kvar?
    Ja, så har jag gjort många gånger. Inga problem! Jag har då fått ett platskort som funkar som tillgodokvitto! Perfekt!
  • Pasadena
    karmasus skrev 2007-09-20 17:35:38 följande:
    ojj..nu är alla molnoverallerna slut på Lindex onlinebutik också!
    Haha det gick fort!
  • Pasadena
    jollydolly skrev 2007-09-24 14:42:57 följande:
    Halloj!Gillar Lindex barnkläder grymt mycket och jag behöver ett råd från er som kanske har barn eller ni som vet iaf kanske. Jag ska ha mitt första barn i slutet på jan -08 och då kommer jag ju att behöva ngt ytterplagg såsom en overall eller så. Frågan är vilken storlek som är bäst att köpa??? 56 tycker jag verkar bli så litet om man ska ha kläder under osv, sen vet man ju inte riktigt hur stor bebis man kommer få... Är det inte bättre då att köpa lite större, men hur pass?? 62 eller??
    Jag hade hellre köpt 62. De ligger ju i vagnen så då spelar det ju ingen roll om overallen är för stor, då växer bebis i den under vinter/vår
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)