Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hursomhelst skrev 2007-09-06 11:39:02 följande:
    ang nåt annatså va det ingen vidare kvalité tyvärr i stjärn lånkisarna! sträckte man dom gick dom inte ihop utan blev vitrandiga inte skoj.. annars va de ju såååå fina..
    Jag upptäckte också det på stjärntröjan och lämnade tillbaks den idag! Tråkigt!
    ♥ Mamma till Ia 2 år o 4 mån och Alice 6½ mån ♥
  • tinkerbell74

Jag önskar att velourhängselbyxorna fanns i mindre storlekar till min bebis istället.

♥ Mamma till Ia 2 år o 4 mån och Alice 6½ mån ♥
  • tinkerbell74
    adrenalin skrev 2007-09-12 13:15:17 följande:
    visst kan man kombinera "3 för 2" mellan "pojk" och "flick"-kläder?nog för att nåt annat vore helt sjukt
    Ja det har jag hört mig för om. Man kan kombinera pojk och flick och även över storleksgränserna bebis och 86->
    ♥ Mamma till Ia 2 år o 4 mån och Alice 7 mån ♥
  • tinkerbell74
    0Love0 skrev 2007-09-12 13:36:33 följande:
    kosta?
    Jag tror att de kostar 59 el. 69. Har för mig att de på kill-avd var billigare av nån anl.  
  • tinkerbell74
    tinkerbell74 skrev 2007-09-12 13:41:43 följande:
    Jag tror att de kostar 59 el. 69. Har för mig att de på kill-avd var billigare av nån anl.  
    de med stjärna alltså.
  • tinkerbell74
    maggan75 skrev 2007-09-12 15:52:43 följande:
    Jippi !!!  Jag var på ett tredje Lindex i dag och hittade velour byxorna i hallon rött och svart ( Bild finns i galleriet)
    Va fin hallonrött såg ut!!! Har inte sett den i butik själv.
  • tinkerbell74

Är det nån som haft problem med att plyschisarna från strl 86 fäller/luddar av sig i tvätten?
    Jag har haft andra färger som varit toppen men nu köpte jag de hallonröda och de luddade! Bytte till ett annat par idag - hoppas de är bra nu för det var en så härlig färg!!!

♥ Mamma till Ia 2 år o 5 mån och Alice 7 ½ mån ♥
  • tinkerbell74

grrr, jag var ju på Lindex idag men glömde kolla efter molnbodyn. :-/ Bebban var inte på shoppinghumör så jag var lite stressad.

• tinkerbell74
    Lejån skrev 2007-10-03 18:11:19 följande:
    Hittade nåt nytt (?) sött idag som jag var tvungen att köpa åt tösen, en tröja med sniglar! För den som letar finns också molnbodysarna i vissa storlekar kvar i Solna.
    Jag såg den idag också - urgullig! Brun med vita sniglar och orange kantband. 99 kr
    MEN den såg ut att vara i lite dålig kvalitet... precis som All star kläderna, sådär randiga i trycket. Men det kanske det bara var jag som tyckte.
  • tinkerbell74

Jag reklamerade de hallonröda plyschbyxorna för att de fällde/luddade av sig i tvätten... valde att ta ett par nya och hoppas på att det första var ett måndagsex. men även dessa luddade. Inte lika mycket men ändå. Ingen annan som haft samma problem?

• tinkerbell74

Ja det var de från stora avd. jag menade.
    Jag har de ljusrosa och de bruna också men de har varit helt luddfria. De svarta jag köpte ligger i tvättkorgen än så de vet jag inte.
    Hoppas att mina också slutar ludda efter första tvätten!

• tinkerbell74
    Line80 skrev 2007-10-04 10:11:58 följande:
    ok jag har de bruna och rosa å de har som sagt varit luddfria ska man nu reklmera de rosa så lär man väl få ett nytt par å då kanske man ska ta de rosa med kattskallen ist? de har väl en bredare midjemudd å kanske inte riskerar att vridas? vet nån förresten om dom kostar lika mkt?
    Kattskallen.. *skrattar*
  • tinkerbell74

Håller med om att april är en bra månad att föda barn i. Har också en 05:a som  snigelina och Line80 ser jag.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)