-
Jag upptäckte också det på stjärntröjan och lämnade tillbaks den idag! Tråkigt!hursomhelst skrev 2007-09-06 11:39:02 följande:ang nåt annatså va det ingen vidare kvalité tyvärr i stjärn lånkisarna! sträckte man dom gick dom inte ihop utan blev vitrandiga inte skoj.. annars va de ju såååå fina..
-
Å den där har jag till min 2 åring den är så fiiin! Gillar oxå Eco-bomullstrenden!Sammet skrev 2007-09-06 15:43:55 följande:kidA: Ja, det gör den men det står inte där att det är ekologisk bomull!? Konstigt...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
-
Jag önskar att velourhängselbyxorna fanns i mindre storlekar till min bebis istället.
-
Ja det har jag hört mig för om.adrenalin skrev 2007-09-12 13:15:17 följande:visst kan man kombinera "3 för 2" mellan "pojk" och "flick"-kläder?nog för att nåt annat vore helt sjukt
Man kan kombinera pojk och flick och även över storleksgränserna bebis och 86->
-
Jag tror att de kostar 59 el. 69. Har för mig att de på kill-avd var billigare av nån anl.0Love0 skrev 2007-09-12 13:36:33 följande:kosta?
-
de med stjärna alltså.tinkerbell74 skrev 2007-09-12 13:41:43 följande:Jag tror att de kostar 59 el. 69. Har för mig att de på kill-avd var billigare av nån anl.
-
Va fin hallonrött såg ut!!! Har inte sett den i butik själv.maggan75 skrev 2007-09-12 15:52:43 följande:Jippi !!! Jag var på ett tredje Lindex i dag och hittade velour byxorna i hallon rött och svart ( Bild finns i galleriet)
-
Är det nån som haft problem med att plyschisarna från strl 86 fäller/luddar av sig i tvätten?
Jag har haft andra färger som varit toppen men nu köpte jag de hallonröda och de luddade!Bytte till ett annat par idag - hoppas de är bra nu för det var en så härlig färg!!!
-
grrr, jag var ju på Lindex idag men glömde kolla efter molnbodyn. :-/ Bebban var inte på shoppinghumör så jag var lite stressad.
-
Jag såg den idag också - urgullig! Brun med vita sniglar och orange kantband. 99 krLejån skrev 2007-10-03 18:11:19 följande:Hittade nåt nytt (?) sött idag som jag var tvungen att köpa åt tösen, en tröja med sniglar! För den som letar finns också molnbodysarna i vissa storlekar kvar i Solna.
MEN den såg ut att vara i lite dålig kvalitet... precis som All star kläderna, sådär randiga i trycket. Men det kanske det bara var jag som tyckte. -
Jag reklamerade de hallonröda plyschbyxorna för att de fällde/luddade av sig i tvätten... valde att ta ett par nya och hoppas på att det första var ett måndagsex. men även dessa luddade.
Inte lika mycket men ändå. Ingen annan som haft samma problem?
-
Ja det var de från stora avd. jag menade.
Jag har de ljusrosa och de bruna också men de har varit helt luddfria. De svarta jag köpte ligger i tvättkorgen än så de vet jag inte.
Hoppas att mina också slutar ludda efter första tvätten!
-
Kattskallen.. *skrattar*Line80 skrev 2007-10-04 10:11:58 följande:ok jag har de bruna och rosa å de har som sagt varit luddfria ska man nu reklmera de rosa så lär man väl få ett nytt par å då kanske man ska ta de rosa med kattskallen ist? de har väl en bredare midjemudd å kanske inte riskerar att vridas? vet nån förresten om dom kostar lika mkt?
-
Håller med om att april är en bra månad att föda barn i.
Har också en 05:a som snigelina och Line80 ser jag.