Inlägg från: Squeezetoy |Visa alla inlägg
  • Squeezetoy

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag blev också nyfiken på velour-hängselbyxorna. Nog för att han inte är en stl 86 än, men man kan ju alltid vika upp.

Jag gillar Lindex pojksortiment på baby, men min pojk är ju snart ur baby, i alla fall när det gäller bodysar som jag tycker är korta på Lindex om man jämför med andra tillverkare. Köpte den söta monsterbodyn med lång ärm för inte alls länge sedan i stl 74 och nu är den snart förliten då han hade ännu en liten tillväxtspurt. Bannar mig själv lite och konstaterar att jag borde köpt den i 80.  Deras velourbyxor i tag 3 sortimentet är suveräna och jag har flera färger, även om brunt och svart är favoriterna. Gillar att de sitter bra även om man köpt förstora byxor eftersom jag gillar det puffiga utseende som blir då. Inte alls lika snygg när de egentligen är lagom långa i benen.

• Squeezetoy

Ååh, varför har inte jag hittat molnoverallen då?! Gillar den skarpt. Jag har ju ändå kollar efter vinterkläder på Lindex. Har för tillfäller köpt en begagnad po.p fleece overall men den finns bara till stl74 och han kommer att ha växt ur den innan säsongen är över. Iofs är den så smidig eftersom man kan vika över fötter och händer vilket betyder att jag i alla fall inte behöver oroa mig för att tappa små tossor när jag bär i sele.

Velourhängslen ska genast kollas in, hoppas de har sånna här. I så fall köper jag ett par fast jag inte har råd

Just nu ligger pojken iklädd Åhlenskläder fårn tjejsortimentet, och det är han så snygg i

• Squeezetoy

Jaha, det är alltså bara att vänta på att den dyker upp i en stl 80 på tradera då... Attans. fast det kanske dyker upp senare under säsongen när sonen börjat växa ur sin 74.

• Squeezetoy

Jag gillade inte heller stjärnkollektionen direkt. Det kändes fräschare förra omgången de hade stjärnor i våras. Men då var det väl bara baby eller?
    Bodysarna kändes dessutom som att man redan sett, fast då i Ellos-katalogen.

• Squeezetoy

Tänkte bara visa en bild på min älskling iklädd Lindex från topp till tå. Tyvärr har han vuxit hur den bodyn redan, vips hade han en tillväxtspurt grabben och så var stl 74 förpassat till arkiven. Ångrar att jag inte köpte i stl 80 Men nu får jag väl köpa ngt annat istället

Angående strumpor, har för mig att jag köpte 19-21 senast och han är 5 månader, men han brås på sin far och har stooora fötter.

• Squeezetoy

Men alltså, inte var väl velorsnickisarna så dyra i affär? 129 har jag för mig eller har jag fel? I annonsen har hon ju satt ett utrop på 139 och köp-nu på 229!

Alltså, inte skulle jag betala 229kr för dom, då kan jag ju lika gärna lägga på ytterligare några tior och köpa ett par ifrån t ex Katvig.

Har ni förresten sett de jättecoola hängselbyxorna i gubbrutigt beige tyg som finns på baby-pojk? De fanns tyvärr inte på nätet, så att jag kan visa bild. Blev så sugen på dom. Passar säkert även till tjej.

IssaPissa skrev 2007-09-12 18:32:51 följande:
    Blev fel!Nu komemr hängslebyxorna i stl 86www.tradera.com/Velour_hangselbyxor_helt_NYA_...
  • Squeezetoy
    Line80 skrev 2007-09-12 19:52:07 följande:
    åhh dom där rutiga hängsel byxorna är såå fina, jag har dock ingen jag kan köpa dom till
    Jag har ju en jag kan köpa till, men det tryter lite i plånboken efter alla vinterklädsinköp
    Fast jag ska in till stan igen på fredag.... Kanske jag inte kan hålla mig ändå, får väl se.
  • Squeezetoy
    Alexa skrev 2007-09-12 22:48:15 följande:
    www.tradera.com/Helt_NY_molnoverall_i_fleece_...Här är den snordyra overallen... (ej min auktion)
    Det står att köparen bjuder på frakten vid köp-nu... Tycker minsann att säljaren kan bjuda på frakten trots att det är bud som gäller nu för ojojoj vilken vinst hon gjort på den auktionen. Det är ju mer än dubbla inköpspriset ju. Jag hoppas verkligen att köparen tycker att det är värt det.
  • Squeezetoy

Här i Skövde finns också flera molnoveraller kvar, men oj vad små de kändes i storleken. Jag var eventuellt sugen på en i stl80. Men jag kan svära på att 80:an är mindre än den fleece jag har i stl74 från po.p

Sonen har just nu på sig de jättecoola gubbrutiga hängselbyxorna. Kunde inte hålla mig, jättefina är dom.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)