• KRAM

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Måste bara kolla med er. Velourbyxorna som jag såg bild på, börjar de på stl 86 eller? Har inte sett dem... Finns det i flera färger?

♥ Mina små hjärtan Ethel (16/8-05) & Alve (1/2-07) ♥
  • KRAM
    miniGrynet skrev 2007-09-07 10:47:00 följande:
    Finns tydligen inte i fler färger, börjar på stl 86 på flick-avdelningen (så du vet vart du ska leta).
    Ah, då vet jag. Ska kika där
  • KRAM

Jag frågade Lindexpersonalen vilka färger som skulle komma i velourbyxor och då gick hon och kikade i pärmen och sa sedan att det BARA var svart och lila!!!

De andra färgerna är det också ta 3 betala för 2? Finns det någon som har sett eller köpt typ röda, gröna eller är det hörsegen?

• KRAM
    snigelina skrev 2007-09-10 18:18:44 följande:
    Som jag skrivit tidigare idag så köpte jag röda idag. De är hallonröda. Har läst på annat forum att någon köpt gröna (typ buteljgröna) och någon har även där skrivit att den köpt blåa, men det har ingen annan sett nånstans så jag tvivlar Randiga var det expediten som pratade om, så det har jag ingen aning om ifall det finns eller ej. Har inte tid att åka ner nu, så ni får vänta tills imorgon med min rapport.
    Tack snigelina för svar (och ni andra också ). Missade att du ade skrivit om byxorna tidigare idag. Du har inte tagit kort på dem va?
  • KRAM

Måste bara fråga. Fick en kupong på posten (handla för 400 kr -betala 300 kr) och den har jag redan använt. Nu fick jag se er länk (har inte själv fått den på mail) och undrar om man kan vara så fräck att man använder den en gång till? Är det någon av er som har gjort det, alltså använt två checkar???

• KRAM

Är det någon som vet om den vita skjortan med svarta ränder (som jag såg i bildtråden) är på bebisavdelningen?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)