Inlägg från: annaknin |Visa alla inlägg
  • annaknin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hoppar in i tråden jag med! Leon är ett riktigt Lindex-barn, har nästan bara kläder därifrån. Men de är ju så fina och prisvärda!

Den här molnoverallen ni pratar om var ju grymt snygg!!! Funkar den under vintern också eller är det mer höst tror ni? Kanske i kombination med fårskinnsåkpåse under vintern?

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • annaknin
    lollypop skrev 2007-09-07 12:16:08 följande:
    Jag tror mycket väl att man skulle kunna ha den på vintern för barn som sitter i vagn med åkpåse. Om man inte har -30 grader kallt förståss! Men det är nog ingen springa runt och leka i snön-overall, om du förstår vad jag menar!?
    Nä, Leon är ju bara fem månader och kommer defintivt inte springa och leka i snön i vinter, hehe!

Nån som vet vilken butik i Stockholm som har moln-overallen, gärna i Solna-Sundbyberg-området? Måste haaaaa....
  • annaknin

Jippie! Fick tag på moln-overallen per telefon, de lade undan en i stl 74 åt mig. Leon har stl 62 nu men nosar på 68 så stl 74 borde vara perfekt framåt senvintern.

• annaknin
    solida skrev 2007-09-07 16:22:30 följande:
    knin> Fint namn din son har! Det var uppe på tapeten när vi skulle välja namn, så nästa gång kanske...
    Tack! Ja, vi hade ett annat först men när han föddes så var det så fel och när sambon sa Leon så bara klickade det till för oss båda. Perfekt!
  • annaknin

Finns det andra kläder med molnmönstret på eller är det bara overallen?

• annaknin
    Snorky skrev 2007-09-09 11:53:31 följande:
    bara overall än så länge iaf... men nån sa att mössa o vantar skulle komma...
    Tjoho, då ska jag hålla koll!
  • annaknin
    LillaG skrev 2007-09-09 12:09:01 följande:
    Gör det!! Och meddela oss andra!!
    Ska jag göra. Jag mailade faktiskt Lindex nu och frågade. Fast jag lär ju inte få något svar förrän tidigast imorgon.
  • annaknin

Vi kanske borde starta en namnlista där vi önskar att alla nyheter även finns till salu på hemsidan? Så kan vi skicka in listan till Lindex sen.

• annaknin

Är det billigare på Lindex i Barkarby?

• annaknin
    lollypop skrev 2007-09-10 16:34:45 följande:
    De mest attraktiva varorna!!!??? Då har dom ju missat grovt... Med tanke på att MOLNOVERALLEN inte finns där!!!
    Håller med!

Angående kvaliten på varorna så tycker jag att den är jättebra! Inte en enda av Leons Lindex-kläder har blivit urtvättade i färgen eller ens noppriga!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)