För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Finns den i alla Lindex-butiker?
Finns den i alla Lindex-butiker?
Ska nog också ringa och lägga undan en Vilken storlek borde man ta? Dottern är strax över 7 månader. Är 71 cm lång och 9 kg tung.
Siciliana: Hur stor är din dotter/son?
Har ringt runt till Lindex häromkring nu.. Den såldes lika fort som den kom typ..
Bara en fråga: Är det tillåtet att be någon i ett forum att handla en sak och skicka till mig?
Typiskt... Känns ju inte kul att köpa en på Tradera så dem tjänar pengar på det
Nu har jag ringt runt till ett antal butiker där svärföräldrarna bor. 4:e samtalet fick jag napp, så nu är vi snart stolta ägare till en molnoverall!
Har också fått 25% rabatt på ett köp. Gäller det smink också? Skulle behöva en ny mascara
Finns den bruna overallen i någon annan färg?
Jag var på Lindex en runda igår, köpte bl.a en velouroverall i brunt till tösen Men nu blev jag lite osäker på storleken, köpte 80. Hon är ca 70-75 cm lång och 9 kg rund
Vad är det för utsvängda byxor ni pratar om? Har bara sett velourbyxan och tights på "mitt" Lindex.
Är det halva reapriset i alla KappAhl-butiker?
Blev sugen på lite nya kläder nu..
Blir lite avis, hittar inget fint på rea i "min" Lindex-butiker.. *Muttrar*
Jag har köpt hängslebyxorna i jeanstyg till min tjej. Men tycker knapparna i grenen öppnar sig hela tiden? Inte när hon bara sitter, men när hon rör på sig. Någon annan som har samma problem?