Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

*lägger till i favoriter*

• Aprilia

Hjälp mig.......hur ska jag matcha molnoverallen till en tjej??? had einte tänkt brun mössa eller så......kanske röd kik kid -mössa i fleece och tillhärnade vantar? Vad tror ni om det?

Eller fanns det nån matchande mössa i butiken????

• Aprilia
    hursomhelst skrev 2007-09-07 14:53:15 följande:
    köpa annars en vit kik * kid mössa, HELT underbar (köpt till mina grabbar)
    Vitt är snyggt! Men eftersom jag vill ha nå¨n glad färg  så tror jag det blir röd eller cerise sån där hjälmmössa från kik kid
  • Aprilia
    miniGrynet skrev 2007-09-07 15:04:36 följande:
    Första overallen kom väl upp på Tradera igår! En del är snabba!
    Ja *suck* har inte folk annat för sig.....
  • Aprilia
    Snorky skrev 2007-09-07 15:09:27 följande:
    vadå?? en 20:a till?? det är väl inte mkt... det kostar ju att sälja på tradera och det tar tid med all adminsitration.
    Nej det är inte så mycket men jag förstår inte att man orkar köpa bara för att lägga upp på tradera.......utropspris kan man ju ha 1 kr då och hoppas att de förlorar lite hihi
  • Aprilia
    Tildamamman skrev 2007-09-07 15:34:56 följande:
    Jag tycker det är jätteroligt att ni orkar disskutera det här om Traderas vara eller icke vara. Själv köpte jag två overaller. En i 68 och en i 74 för att kunna prova hemma i lugn och ro. Så brukar jag göra och om jag inte orkar lämna tilbaka kan jag slänga upp den på Tradera för att bli av med det andra exemplaret. Just nu funderar jag ju på att lägga upp den ena här med utrop 1. Vill folk betala så är det väl upp till dem. Jag är glad att jag har fått en till vår som, om jag sedan gör mig en hacka eller förlorar någon tia spelar inte så stor roll. Ibland kan det var askoj att de hur det artar si gpå Tradera också
    Jo det e sant Ingen e ju tvingad att bjuda lixom..... tyckte bara det var lite larvigt att ha 220kr som utgångspris!
  • Aprilia
    ängeln83 skrev 2007-09-07 15:58:33 följande:
    Åh vad fin den var! Vet du om den finns i några gladare färger typ, rosa eller grön?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)