För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
om ni bor i nacka så såg jag ett gäng molnoveraller på lindex i orminge centrum...dehängde utanför butiken, jag köpte en på direkten!
om ni bor i nacka så såg jag ett gäng molnoveraller på lindex i orminge centrum...dehängde utanför butiken, jag köpte en på direkten!
vilken är den största storleken som molnoverallen finns i, finns den i 86??
hm ok, jag köpte ju en molnoverall idag o den sitter perfekt men jag vill ju att hon ska kunna ha den om några månader o då lär den ju vara för tajt....så jag får lämna tillbaka den mot något annat då. trist, hoppas de har något fint i 86.
Halloj
Ja då gick jag tillbaka med molnoverallen då den var förluten o sen inte fanns i större storlek....och bytte till
Stjärnlångkalsongerna till sonen
en kofta med älgar på till dottern
o en tunika till mig...hm så trots att jag lämande tillbaka en overall fick jag visst ändå betala drygt 300:-......ehhh oj da
ang äppeltröjan så har jag bara sett den på pojkar, jättefin!!!
Finns moln bodysar bara som bodysar...haha ja det där lät julite kontstigt. Finns det som tröjor med?
jag ställde frågan i bildtråden då det var där jag såg tröjan men vart snabbt avvisad o hitvisad!!
Nån som vet??
Alright då väntar jag ett tag o kollar om moln-serien dyker upp i tröjform!
ohh jag kom just hem från lindex i orminge o köpte en jättefin klänning i guld till min fina flicka, finaste kalasklänningen alltså!! med 25% rabatt vart det bara 125:-
jag var på lindex i orminge igår och det fanns ingen rea alls där.
Snigellina:
Det har kommit en jättefin klänning i guld, ärmlös o med liten kage och två fickor fram. Den har jag köpt till dottern i strl 86
Tjusigt Line80!! Har dottern din provat den ännu??
men varför är detrea överallt utom på mitt lindex i orminge?? jag blir galen!!!
nu drar jag till mitt lindex o kollar om, rean har börjat!!
på lundex i nacka forum fanns det lite rea men det i ormminge hade ingen rea alls
jag var på lindex i nacka forum o där fanns inga molnmoccasiner....trist
min son som är 3 år har ända tills nyligen blivit kallad för tjej av nästan alla som inte innan vetat om att han är en pojke.
Snorky: lite OT men hur mycket pengar lägger du på barnkläder i månaden om du säljer på tradera för 3 800:- i månaden??
Oj, jag hittade röd o svart rutiga jeans pårean 69:- hurra....sen vart det en stor flaska duschkräm i julklapp till min 3,5 åring. Det var en stor pumpflaska med Blixten McQueen på, ett säkert kort alltså.