• Erika

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

om ni bor i nacka så såg jag ett gäng molnoveraller på lindex i orminge centrum...dehängde utanför butiken, jag köpte en på direkten!

• Erika

vilken är den största storleken som molnoverallen finns i, finns den i 86??

• Erika

hm ok, jag köpte ju en molnoverall idag o den sitter perfekt men jag vill ju att hon ska kunna ha den om några månader o då lär den ju vara för tajt....så jag får lämna tillbaka den mot något annat då. trist, hoppas de har något fint i 86.

• Erika

Halloj

Ja då gick jag tillbaka med molnoverallen då den var förluten o sen inte fanns i större storlek....och bytte till

Stjärnlångkalsongerna till sonen

en kofta med älgar på till dottern

o en tunika till mig...hm så trots att jag lämande tillbaka en overall fick jag visst ändå betala drygt 300:-......ehhh oj da

• Erika

ang äppeltröjan så har jag bara sett den på pojkar, jättefin!!!

• Erika

Finns moln bodysar bara som bodysar...haha ja det där lät julite kontstigt. Finns det som tröjor med?

jag ställde frågan i bildtråden då det var där jag såg tröjan men vart snabbt avvisad o hitvisad!!

Nån som vet??

• Erika

Alright då väntar jag ett tag o kollar om moln-serien dyker upp i tröjform!

• Erika

ohh jag kom just hem från lindex i orminge o köpte en jättefin klänning i guld till min fina flicka, finaste kalasklänningen alltså!! med 25% rabatt vart det bara 125:-

• Erika

jag var på lindex i orminge igår och det fanns ingen rea alls där.

• Erika

Snigellina:

Det har kommit en jättefin klänning i guld, ärmlös o med liten kage och två fickor fram. Den har jag köpt till dottern i strl 86

• Erika

men varför är detrea överallt utom på mitt lindex i orminge?? jag blir galen!!!

• Erika

på lundex i nacka forum fanns det lite rea men det i ormminge hade ingen rea alls

• Erika

jag var på lindex i nacka forum o där fanns inga molnmoccasiner....trist

min son som är 3 år har ända tills nyligen blivit kallad för tjej av nästan alla som inte innan vetat om att han är en pojke.

• Erika

Snorky: lite OT men hur mycket pengar lägger du på barnkläder i månaden om du säljer på tradera för 3 800:- i månaden??

• Erika

Oj, jag hittade röd o svart rutiga jeans pårean 69:- hurra....sen vart det en stor flaska duschkräm i julklapp till min 3,5 åring. Det var en stor pumpflaska med Blixten McQueen på, ett säkert kort alltså.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)