Inlägg från: Kakan83 |Visa alla inlägg
  • Kakan83

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ni Lindex experter! Finns inte molm overallen att köpa via hemsidan?

• Kakan83
    Sötastistan skrev 2007-09-07 19:09:15 följande:
    hej dagens lindex shooping blev för min del:1 molnoverall till bebis i magen1 Bamseregnställ till min 1 åringa sonEtt par bamse gummistövlar till sonenSå glad! tänk va lite shooping kan göra-)Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...
    Ok, va synd!
    Har den precis kommit eller? Fanns inte här i butik när jag handlade förra veckan. den var ju bara sååå söt! MÅSTE HA!!
  • Kakan83

Idag kom jag hem med bodyn med stjärnor, byxorna med stjärnor, strumpprna med stjärnor och molnoverallen!! *Lycklig*

• Kakan83
    Miniigirl skrev 2007-10-19 18:45:35 följande:
    Hej! ber om ursäkt till alla som störde sig på att jag skrev inne på bildtråden! visste inte att det var förbjudet!!å nu till frågan=)dom där jättefina plyschsnickarbyxorna! vet någon om dom finns på lindex hemsida att köpa? å samma med den där hel plyschdressen?
    Den hela plyschdressen köpte jag idag på Lindex i Eslöv
    Oliver ab imo pectore
  • Kakan83
    Ziria skrev 2007-10-25 14:03:15 följande:
    Kakan 83: Såg de snygga bodysarna du köpt i bildtråden. Men 15kr styck?? Var hittar man sån rea? *avis*
    Visst var det ett bra pris! Tyvärr var det ett erbjudande som bara gällde här i Eslöv.
    Oliver ab imo pectore
  • Kakan83

Jag letar å letar efter dom bruna plyschhängslebyxorna men kan inte hitta några i varken Lund eller Eslöv *vill ha*

Oliver ab imo pectore
  • Kakan83
    almn skrev 2007-10-25 15:11:26 följande:
    Jag letade oxå efter dem i Eslöv, men förgäves. Fann dem sen i malmö
    Får ta en titt i Malmö då kanske!
    lilllinda skrev 2007-10-25 15:11:26 följande:
    ring/maila kundtjäst så hjälper de dig hitta! telenr o e-mailadress finns på lindex.se
    Tack för tipset!
    Oliver ab imo pectore
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)