Inlägg från: Fossing |Visa alla inlägg
  • Fossing

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Någon som bor i Göteborg och "vet" i vilken affär det man kan hitta plyschbyxorna??
    Så grymt fina.. tyvärr är nog min dotter för stor & rörlig för att kunna ha molnoverallen annars hade jag köpt den direkt

• Fossing
    Alexa skrev 2007-09-07 09:31:38 följande:
    Såg dom på Kungsgatan i onsdags iaf... Fanns säkert i Nordstan oxå... Annars finns dom iaf här i Allum...
    Tack så mycket, blir city imorgon
  • Fossing
    maruttan skrev 2007-09-07 18:57:53 följande:
    Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja! Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxorIngen som ska till Lindex i helgen?
    Jag tänkte shoppa velourbyxorna imorgon. Har hört med Lindex kundtjänst på nätet i vilka butiker byxan ska finnas, hoppas deras info stämmer.
    Vart bor du?
  • Fossing
    Mollymajs skrev 2007-09-07 19:04:37 följande:
    Du frågade inte varför de inte finns på nätet? Den ja handlade av i dag sa tt de fått info om att allt ska finnas på nätet men inte alltid i butik.
    Jag skrev bara att jag gärna hade handlat den på nätet ifall den funnits där men de kommenterade inte det.. tänkte inte på att fråga vidare, blev bara glad att de kunde hjälpa till med affärerna...
  • Fossing
    Lokatt skrev 2007-09-11 19:21:44 följande:
    någon som vet om hängselvelor finns i någon affär i göteborg?
    Vilken storlek söker du, såg i lördags både i Nordstan & Kungsgatan men bara från 92 och uppåt, på Backaplan hittade jag i strl 86.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)