Inlägg från: Smultronbullen |Visa alla inlägg
  • Smultronbullen

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Någon mer än jag som köpt "äppeltröjan" till en kille? Köpte även en med orangebrunt mönster, jättemjuk och fin kvalitet. De får dock ligga i lådan "att växa i". Dock var de lika breda som en body storlek 68, konstigt...

• Smultronbullen

Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)

• Smultronbullen

Den där gitarrtröjan det pratas opm, hur ser den ut och vilken avdelning? Så jag vet vad jag ska titta efter :)

• Smultronbullen

Jag bytte min molnoverall i 68 till storlek 80, så nu borde jag täckt in hela vintern :) Kanintights låter spännande, vilken färg?

• Smultronbullen

ser kanintightsen alltså ut som tunikan med kaniner som visas ovan?

• Smultronbullen

Ett tips, det finns massa molnoveraller på Lindex i Linköping på stan...

• Smultronbullen

Jag vill bara tipsa om coola plysch-hängselbrallor på KappAhl. Turkos och brunrandiga och en rosarandig variant med fickor frampå. 99 spänn och inte en endaste broderad björn eller blomma Jätteballa, köpte den största storleken som fanns, 68, men personalen trodde det skulle komma större. Dessutom 25% på alla babykläder. Jag gillar inte alls KappAhl egentligen men det sista tycker jag att de rykt upp sig lite i alla fall.

• Smultronbullen

Jag har också stjärnbyxorna från Kappahl men tyckte de var lite smala i midjan. Snygga är det dock. En liten varning för stjärnbodyn i samma serie, bred med lustig passform och vid halsringning, i alla fall på min rätt stadiga knatte

• Smultronbullen

Buttelina, jag köpte velourdressen igår och frågade om den fanns i andra färger. Det gjorde den inte.

• Smultronbullen

Någon som sett body med moln i Linköping?

• Smultronbullen

Har läst ikapp lite och såg matchningstipsen... Jag tipsar om att de rutiga hängselbrallorna (på bebisavd) passar bra ihop med den bruna bodyn/tröjan med skogsmotiv från POP. Tycker jag iaf

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)